1644 keer gelezen

Topic: Feedback zuiderpark-games.nl

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Feedback zuiderpark-games.nl

Gepost op: za. 13 december, 2014, 14:37


Gebruik onderstaande kortingscode en geniet van 5% korting op al je aankopen bij zuiderpark-games.nl. Deze korting is geldig op alle games, consoles en gaming accessoires. Bestellingen bij zuiderpark-games tellen niet mee met de bestellingsrondes.

ITK9PPSP

Over Zuiderpark Games


Zuiderpark Games bestaat sinds 16 januari 2004 en is voortgekomen uit de oprichter zijn wens om een eigen bedrijf op te starten en zijn grote hobby... games. Op de zuiderpark-games website vind je een groot assortiment games, consoles en gaming accessoires.

De naam Zuiderpark verwijst naar het Zuiderpark in Den Haag omdat ik daar toen vlakbij woonde en de mooiste voetbalclub van Nederland er zijn stadion had staan.

Jullie feedback


Graag hadden we jullie feedback gehad over dergelijke acties. Vind je dit een goede actie of niet? Heb je iets besteld bij zuiderpark-games, hoe is de levering verlopen, e.d...
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Feedback zuiderpark-games.nl

Reactie #1 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 09:22
Zeer goede actie, ik heb wel niks besteld, natural doctrine staat daar wel heel goedkoop
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Teun de Dreun

Re: Feedback zuiderpark-games.nl

Reactie #2 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 10:33
Sorry geen support voor ADO. 


Waarom kan ik bij kerst aanbiedingen enkel alle games zien en niet bv die van ps4 alleen?   70€ voor een nieuwe  game is aan de hoge kant..   Mediamarkt en andere gameshops zijn meestal goedkoper.
 

Offline qrobinez

Re: Feedback zuiderpark-games.nl

Reactie #3 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 11:02
het is altijd goed om keus te hebben, maar hier zal ik niet snel iets bestellen, de prijzen liggen me hier echt te hoog. Simpel voorbeeldje, vrijdag heb ik alien isolation gekocht voor de ps4, bij bol.com is die 34,95 euro en bij andere webwinkels is die zelfs al vanaf 29 euro te bestellen, bij zuiderpark is die maar liefst 69.99, dus dan schiet 5 procent korting niet zoveel op :D

 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Feedback zuiderpark-games.nl

Reactie #4 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 11:36
Ik denk vooral met pre orders, hardware en kerst deals dat je wel je slag zal kunnen slaan
 

  • 1