8990 keer gelezen

Topic: Destiny n00b raidgroup

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #30 Gepost op: vr. 20 maart, 2015, 07:05

Citaat van: Kdashii op do. 19 maart, 2015, 19:55

Add mij ook gerust :-) Kdashii. Wil raids doen en PvP ook :-)


Bij mij sta je al in de psn lijst en ik denk dat we al eens een raid gedaan hebben, nu je het zegt we moeten nog eens een raid event voorzien het is al even geleden niet?
 

Offline Kdashii

  • Level 3
  • ***
  • psnKdashii-
  • Berichten: 368
  • XP: 10
  • Geslacht: Man

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #31 Gepost op: za. 21 maart, 2015, 23:26
Citaat van: Ruyami op vr. 20 maart, 2015, 07:05

Bij mij sta je al in de psn lijst en ik denk dat we al eens een raid gedaan hebben, nu je het zegt we moeten nog eens een raid event voorzien het is al even geleden niet?

Ja idd :)
 

Offline Crapweazel

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #32 Gepost op: vr. 03 april, 2015, 14:11
Hoi iedereen,

Ik heb op FB ook een pagina gemaakt waarbij je snel kan posten om een raid samen te stellen. tot nu toe lijkt dit een goed hulpmiddel om raidgroups te vinden. Het is wel enkel bedoeld voor raids. :) => https://www.facebook.com/groups/970597776283786/?fref=ts
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline oneshot1tkill

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #33 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 12:58
Yo kan iemand me helpen hoe ik vrijblijvend in een clan kom om of en toe te raiden. Ben niet iedere avond online maar met House of Wolves heb ik de smaak weer te pakken. Heb nog geen enkele raid kunnen doen=(. Ben lvl 28 Warlock.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #34 Gepost op: vr. 22 mei, 2015, 14:47
Om in de clan te geraken kijk je best even hier en laat je maar iets weten als je een apply gestuurd hebt

http://playstationclan.be/index.php/topic,1320.0.html

Als je het graag heel concreet wil, maak je het best een event aan. Ik denk wel dat je niet elke raid kan doen met dat level, maar dat kunnen sommige leden je mss beter vertellen
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #35 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 11:18
Hello Guardians,

Eindelijk nog eens goed nieuws van die mannen van Bungie: Er komt een nieuwe raid met Destiny Year Two! The King's Fall is groter en complexer dan alle andere!
Met nog niet alles voorhanden hebben ze wel geteased dat er checkpoints zullen zijn maar de mechanics deze nog beter in de verf zullen zetten. Zo zullen er meerdere fases zijn in delen van de raid en kan het zijn dat een raid niet bedoeld is om in 1 playthrough te kunnen uitspelen.

Daarom post ik dit: zijn er nog mensen die Destiny serieus nemen en samen deze uitdaging willen aangaan? Feit is dat ik hier nog weinig beweging en interactie zie omtrent Destiny

Ik doe mijn best om iedereen mee te krijgen in het verhaal van samenwerking maar alleen is dat wat moeilijk.

Are you with me?
 

Offline Tochtgenoot

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #36 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 15:56
Hoi trebber,
ik doe graag mee en ga zeker voor de dlc. Mijn uren van beschikbaarheid zijn wel wat later op de avond (na 22u - gezin moet slapen zijn).

Maar ik heb helemaal geen raid-ervaring (ben van plan daar de komende weken eindelijk aan te beginnen), heb level 32 hunter en level 32 titan. Mijn warlock is maar eind de 20 maar die kan ik met crucible marks makkelijk naar 32 krijgen denk ik. Een headset heb ik nog niet (die aankoop staat gepland voor volgende week) maar blijkbaar zit er een chat-mic in de doos van de PS4 dus kan ik alvast de doos eens zoeken en kan ik daar al mee aan de slag.

Cheers
Tom
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #37 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 18:08
Ik ben ook altijd te vinden voor de nightfalls of de raid.
Het kan wel zijn dat ik ook met Akim en de groep meedoe, dus het valt nog een beetje af te wachten hoe de planning en de beschikbaarheid verloopt.

Maar ik sta gerust op de lijst van het noobraid-team. Nu je het zegt het is al heel lang geleden dat we met het team een raid hebben gedaan
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #38 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 21:02
Citaat van: Tochtgenoot op wo. 12 augustus, 2015, 15:56

Hoi trebber,
ik doe graag mee en ga zeker voor de dlc. Mijn uren van beschikbaarheid zijn wel wat later op de avond (na 22u - gezin moet slapen zijn).

Maar ik heb helemaal geen raid-ervaring (ben van plan daar de komende weken eindelijk aan te beginnen), heb level 32 hunter en level 32 titan. Mijn warlock is maar eind de 20 maar die kan ik met crucible marks makkelijk naar 32 krijgen denk ik. Een headset heb ik nog niet (die aankoop staat gepland voor volgende week) maar blijkbaar zit er een chat-mic in de doos van de PS4 dus kan ik alvast de doos eens zoeken en kan ik daar al mee aan de slag.

Cheers
Tom


Tochtegenoot, het is wel spijtig dat ze het leveling-systeem compleet aanpassen, vanaf TTK gaat het een stuk sneller. Maak voor jezelf uit of je er nu nog de tijd in wil steken aangezien de raid pas end-game is voor TTK.

Citaat van: Ruyami op wo. 12 augustus, 2015, 18:08

Ik ben ook altijd te vinden voor de nightfalls of de raid.
Het kan wel zijn dat ik ook met Akim en de groep meedoe, dus het valt nog een beetje af te wachten hoe de planning en de beschikbaarheid verloopt.

Maar ik sta gerust op de lijst van het noobraid-team. Nu je het zegt het is al heel lang geleden dat we met het team een raid hebben gedaan


Sven, hopelijk kunnen we elkaar (en nog wat anderen) vinden en kan jij genieten van beide mogelijkheden. Ik wil geen tweezaad kweken bij de DestinyRaiders omdat Akim voorheen raar deed. Maar zoniet zullen we het wel merken op 15 september. Dan kunnen we toch al een beeld schetsen wie bij wie een team kan vormen (3-man teams, 6-man team) om die nieuwe raid voor iedereen te organiseren.

Tot later Guardians en vergeet niet elkaar ook te vinden in Destiny zelf, ik game nog regelmatig
 

Offline Tochtgenoot

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #39 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 21:14
Citaat van: trebber op wo. 12 augustus, 2015, 21:02

Tochtegenoot, het is wel spijtig dat ze het leveling-systeem compleet aanpassen, vanaf TTK gaat het een stuk sneller. Maak voor jezelf uit of je er nu nog de tijd in wil steken aangezien de raid pas end-game is voor TTK.


Zelf wil ik graag alles doen wat Destiny te bieden heeft, dus zeker ook nog de Vault of Glass en zo, Prison of Elders op level 32... Voor zover daar nog liefhebbers voor zijn natuurlijk. Ik heb dat al altijd willen doen maar mijn kroost was tot voor kort zeer wisselvallig wat slapen betreft (ze zijn 1, 2 en 3 jaar oud) en het gevaar dat ik had moeten quitten tijdens een raid of wat dan ook was gewoon te groot.
Nu ik wat zekerder kan zijn van ongestoord te kunnen gamen voor een aantal uur wil ik eindelijk die zaken gaan doen waarvoor geen matchmaking bestaat, ook het pre-TTK stuff.

Cheers
Tom
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #40 Gepost op: do. 13 augustus, 2015, 18:27
We zien wel, de meeste van het clan heb ik in mijn psn lijst dus ik zou zeggen als je me online ziet join maar gerust. Zoals eerder vermeld gaan er bij het uitkomen terug meer events voorzien worden op het forum zodat we de kans weer krijgen om er nog eens in te vliegen :)
 

Offline Anbulone

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #41 Gepost op: do. 08 oktober, 2015, 10:24
Voeg mij ook toe, ANBU_Lone, kwil meeraiden :p de laatste tijd ni veel kans toe gehad.
 

Offline Anbulone

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #42 Gepost op: do. 08 oktober, 2015, 10:25
Ne whatsapp groep opstarten anders voor contact te houden onderling over vanalles en nog wa (PlaystationClan Whatsapp)
 

Offline kleine_vernimme

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #43 Gepost op: do. 08 oktober, 2015, 11:57
Dan mag je mij ook toevoegen. Ben net level 40 alleen moet mijn light level nog wel wat omhoog ben nu nog maar iets boven de 200.
 

Offline rebirth1984

Re: Destiny n00b raidgroup

Reactie #44 Gepost op: do. 08 oktober, 2015, 16:15
Als ge nog iemand zoekt voor ne raid te doen, mag je altijd ne invite sturen he  :D