3719 keer gelezen

Topic: Uncharted

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Schadow-Knight

Re: Uncharted

Reactie #15 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 14:02
Je weet maar nooit met playstation, het kan zomaar gebeuren.  :D
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #16 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 14:11
touché :p. lang leve sony (en hun vage toeren soms :p).
 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #17 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 14:15
Citaat van: ilufyou op zo. 17 november, 2013, 13:56

Eind 2014 zou wel vrij snel zijn. dan hadden ze volgens mij wel op de afgelopen e3 al een deftige trailer gezien.
hoop wel datk mis ben. :D


Dat zou marketing technisch niet slim geweest zijn.

The last of us stond toen op het punt van release, de volle focus moest daar op zijn.

Daarnaast zijn de launch titels voor sony op dit moment belangrijker, kz, driveclub, knack en andere zouden ongesneeuwd raken bij een trailer van Uncharted, waardoor mensen missxhien pre orders uitstellen tot de komst van U4, of eerst een x1 kopen om wellicht niet meer over te stappen op ps4.

Aankomende E3 kunnen ze echter wel knallen met U4, die teaser is ook perfect getimed.. Amerika weet op launch dus dat er een nieuwe Uncharted komt.

En Europa weet een week van te voren de laatste twijfelaars toch over de streep te trekken, waar de early adopters toch allang hun pre order vast hebben.

Marketing technisch dus top gespeeld door Sony. :)

Ik verwacht eigenlijk sep-nov 2014.

ND zal al wel een tijdje met U4 bezig zijn, minimaal net zolang als KZ in ontwikkeling is denk ik.

Gezien U1 in 2007 kwam, U2 in 2009 en U3 in 2011, klinkt 2014 realistisch gezien ze iets meer tijd nodig hadden voor next gen waarschijnlijk.

Maar we shall see..
 

Offline Schadow-Knight

Re: Uncharted

Reactie #18 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 14:17
Ik hoopte eigen meer op een nieuwe Jak and daxter, maar met Uncharted zitten ze ook wel goed hoor.
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #19 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 14:40
Citaat van: Qgem op zo. 17 november, 2013, 14:15

Daarnaast zijn de launch titels voor sony op dit moment belangrijker, kz, driveclub, knack en andere zouden ongesneeuwd raken bij een trailer van Uncharted, waardoor mensen misschien pre orders uitstellen tot de komst van U4, of eerst een x1 kopen om wellicht niet meer over te stappen op ps4.


een x1 kopen juist omdat er uncharted trailer getoond geweest is lijkt mij niet echt logisch :p.

Technisch gzien kan het natuurlijk wel dat uncharted 4 eind dit jaar uitkomt.
killzone 3 kwam uit begin 2011 en uncharted 4 op het einde van 2011 dus dan zou hij wel eens eind dit jaar kunnen uitkomen maar als ze de mogelijkheid gehad hadden om die trailer op e3 te showen dan hadden ze dat volgens mij wel gedaan, ik vond de e3 van sony wat aan de zwakke kant rond releases van exclusives.

Microsoft heeft ook al halo geteased op de e3 en die halo verschijnt zeker pas in 2015 of later aangezien de laatste halo eind vorig jaar pas uitkwam.
(Die hebben volgens mij al wat te veel geteased, vraag me af wat die volgend jaar nog kunnen tonen want in vergelijking met sony hebben die echt niet veel first party studio's :s.)

 

Offline BlackHole

Re: Uncharted

Reactie #20 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 14:48
Bij elke Playstation systeem hoort na mijn mening nu een Uncharted kort na launch tijd. Het is een serie die echt de pracht en praal uit een systeem kan halen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Kan niet wachten tot de E3 waar wellicht Gameplay geschowed word.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #21 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:01
als mensen te zien krijgen dat uncharted dus bijv. eind 2015 pas komt, kan dat een illusie wegnemen, en dus tijdelijk voor de X1 te gaan bijvoorbeeld.

maar, het zit hem meer in de focus op PS3 toppers, en de absolute launchgames, zoals Killzone.

Uncharted4 zou alles wegblazen op de E3, elke MS titel, elke Sony titel, inclusief TLOU, en juist daar moest de focus op liggen, een nieuwe IP moet je niet laten ondersneeuwen, aangezien die zich nog moet bewijzen.

Daarnaast zou je een vrij lange tijd tussen de officiele trailer en de launch krijgen, net als bij Watch_Dogs, iedereen was mega hyped, maar inmiddels lijkt het of die game al verouderd is.
 

Offline Schadow-Knight

Re: Uncharted

Reactie #22 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:11
Citaat van: BlackHole op zo. 17 november, 2013, 14:48

Bij elke Playstation systeem hoort na mijn mening nu een Uncharted kort na launch tijd. Het is een serie die echt de pracht en praal uit een systeem kan halen. Ben benieuwd wat het gaat worden. Kan niet wachten tot de E3 waar wellicht Gameplay geschowed word.


Natuurlijk hopen we eerder.  :p
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #23 Gepost op: do. 21 november, 2013, 18:46
Dat hebt ge mooi uiteengezet Qqem! Hoop dat ze niet pas in 2015 gaan komen met dit spel, ze hebben mij nu al overtuigd dus wil ik het ook liefst zo snel mogelijk :D Dit is zeker de game waar ik in de toekomende tijd het meeste van verwacht ...
 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #24 Gepost op: za. 23 november, 2013, 19:09
Ja liever gister dan vandaag..
 

Offline Imrolini

  • Level 1
  • *
  • psnImrolini
  • Berichten: 5
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #25 Gepost op: di. 17 december, 2013, 15:35
Hm... Had een nieuwe Uncharted niet verwacht. Ik vond het laatste deel niet echt super, dus ben benieuwd hoe deze zal zijn.
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #26 Gepost op: di. 10 juni, 2014, 18:01
Wat een haarscherp beeld dat beloofd gezien de beelden van de PS4 zijn.
nu nog wat gameplay beelden om een nog beter gedacht te hebben

 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #27 Gepost op: di. 10 juni, 2014, 22:44
Citaat van: Ruyami op di. 10 juni, 2014, 18:01

Wat een haarscherp beeld dat beloofd gezien de beelden van de PS4 zijn.
nu nog wat gameplay beelden om een nog beter gedacht te hebben


Op gameplaybeelden zal het nog een jaartje wachten worden vrees ik. van alle grote kleppers is er bijna nog niets van gameplay getoond dus da kan gewoon nie anders dan ontploffen op volgende e3. En  het is dus effectief 2015  :'( i wish i was wrong ... .
Laatst bewerkt op: di. 10 juni, 2014, 22:46 door ilufyou 

Re: Uncharted

Reactie #28 Gepost op: do. 12 juni, 2014, 08:42
Uncharted 4!
Hier kijk ik enorm naar uit, en met mij vele anderen denk ik zo ;)
Helaas moeten we er nog wat op wachten maar zoals we gewoon zijn van naughty god zal dit weer een topper worden.

De setting ziet er alvast veelbelovend uit alsook de gfx.

Laat maar komen!
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Uncharted

Reactie #29 Gepost op: vr. 13 juni, 2014, 19:00
Ja om eerlijk te zijn mogen ze wel eens aankomen met topgames want het blijft nog flauw qua games.
Maar vanaf november kunnen we er eindelijk eens volop invliegen :D