1066 keer gelezen

Topic: Bellerion15

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DI3SL_be

Bellerion15

Gepost op: vr. 21 november, 2014, 09:55
Gegroet!

Mijn naam is Yannick en ik ben een 28 jarige software ontwikkelaar wonende te Herentals. Mijn grootste passie is natuurlijk gaming, PS4 met grote voorsprong. Wanneer tijd me toelaat, wat niet altijd vanzelfsprekend is door mijn drukke job en mijn vriendin, laat ik me los in het gamen.

Vroeger had ik een hoop lokale vrienden waarmee ik elke dag wel online was om mekaar aan gort te schieten of de voetbalvelden onveilig te maken. Zij zijn naar hun zeggen het gamen wat ontgroeid. Dit zorgt voor een bepaalde vorm van 'eenzaamheid' en toen ik deze advertentie zag op het Playstation forum heb ik me dan ook direct een profieltje aangemaakt!

Op PC kan je me ook vinden onder de nickname Zane maar op PSN is het al sinds dag 1 Bellerion15. Voeg me gerust toe, vermeld wel even dat het over PlayStation Clan gaat. Ik hoop hier een leuke tijd te beleven!
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline VaSaMiAn

Re: Bellerion15

Reactie #1 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 10:04
Welkom bij de gezelligste clan / community van de Benelux.

XP voor je voorstelling.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Bellerion15

Reactie #2 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 10:20
Dag Yannick, tof dat je je bij ons voegt. Ook xp voor het voorstellen en als je vragen zou hebben, stel ze gerust!
 

Offline DI3SL_be

Re: Bellerion15

Reactie #3 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 11:32
Dat zal ik zeker doen!
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline Teun de Dreun

Re: Bellerion15

Reactie #4 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 12:13