1066 keer gelezen

Topic: Bellerion15

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DI3SL_be

Bellerion15

Gepost op: vr. 21 november, 2014, 09:55
Gegroet!

Mijn naam is Yannick en ik ben een 28 jarige software ontwikkelaar wonende te Herentals. Mijn grootste passie is natuurlijk gaming, PS4 met grote voorsprong. Wanneer tijd me toelaat, wat niet altijd vanzelfsprekend is door mijn drukke job en mijn vriendin, laat ik me los in het gamen.

Vroeger had ik een hoop lokale vrienden waarmee ik elke dag wel online was om mekaar aan gort te schieten of de voetbalvelden onveilig te maken. Zij zijn naar hun zeggen het gamen wat ontgroeid. Dit zorgt voor een bepaalde vorm van 'eenzaamheid' en toen ik deze advertentie zag op het Playstation forum heb ik me dan ook direct een profieltje aangemaakt!

Op PC kan je me ook vinden onder de nickname Zane maar op PSN is het al sinds dag 1 Bellerion15. Voeg me gerust toe, vermeld wel even dat het over PlayStation Clan gaat. Ik hoop hier een leuke tijd te beleven!
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline VaSaMiAn

Re: Bellerion15

Reactie #1 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 10:04
Welkom bij de gezelligste clan / community van de Benelux.

XP voor je voorstelling.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Bellerion15

Reactie #2 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 10:20
Dag Yannick, tof dat je je bij ons voegt. Ook xp voor het voorstellen en als je vragen zou hebben, stel ze gerust!
 

Offline DI3SL_be

Re: Bellerion15

Reactie #3 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 11:32
Dat zal ik zeker doen!
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline Teun de Dreun

Re: Bellerion15

Reactie #4 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 12:13
Welkom!  Bekend probleem van de gamer op deze leeftijd  veel hier inclusief mij hebben hetzelfde.

Welke games speel je?
 

Offline Teun de Dreun

Re: Bellerion15

Reactie #5 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 12:15
Citaat van: Teun de Dreun op vr. 21 november, 2014, 12:13

Welkom!  Bekend probleem van de gamer op deze leeftijd  herken het bij mezelf op de ps4, op de pc geen probleem daarmee.

Welke games speel je?

 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Bellerion15

Reactie #6 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 13:04
Welkom  :D
 

Secuencia

Offline Secuencia

  • Event Manager
  • Level 6
  • *
  • Never Back Down
  • psnSecuencia
  • Berichten: 1.921
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Bellerion15

Reactie #7 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 15:02
Welkom ;)
 

Offline DI3SL_be

Re: Bellerion15

Reactie #8 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 15:28
Citaat van: Teun de Dreun op vr. 21 november, 2014, 12:13

Welkom!  Bekend probleem van de gamer op deze leeftijd  veel hier inclusief mij hebben hetzelfde.

Welke games speel je?


Ik heb een vrij brede interesse qua games. Destiny ligt nog klaar om aan te beginnen en ook The Last of Us moet nog een eerste keer worden gespeeld. Daartegenover staan dan sportgames zoals Fifa 15 en NBA 2K14 die ik wel eens speel als luchtig tussendoortje.

Gisteren passeerde ik een Game Mania en kreeg het jeugdsentiment de bovenhand. Toen heb ik me WWE 2K15 aangeschaft, als kleine jongen toch wel HEEL veel naar die wrestling shows gekeken (en nagespeeld met men broer, uiteraard  :p).

De volgende dagen toch eens Destiny spelen, ben ik wel nieuwsgierig naar!
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline Teun de Dreun

Re: Bellerion15

Reactie #9 Gepost op: vr. 21 november, 2014, 16:07
Citaat van: Bellerion15 op vr. 21 november, 2014, 15:28

Ik heb een vrij brede interesse qua games. Destiny ligt nog klaar om aan te beginnen en ook The Last of Us moet nog een eerste keer worden gespeeld. Daartegenover staan dan sportgames zoals Fifa 15 en NBA 2K14 die ik wel eens speel als luchtig tussendoortje.

Gisteren passeerde ik een Game Mania en kreeg het jeugdsentiment de bovenhand. Toen heb ik me WWE 2K15 aangeschaft, als kleine jongen toch wel HEEL veel naar die wrestling shows gekeken (en nagespeeld met men broer, uiteraard  :p).

De volgende dagen toch eens Destiny spelen, ben ik wel nieuwsgierig naar!

 
Hahaha herkenbaar dat met WWE :D Je zal vast nog kunnen spelen met Hulk Hogan en Randy Savage/macho man.  Als je destiny gaat doen invite mij maar als ik online ben.. Speel ik wel mee met 2e of nieuwe char. Hangt af van je level op dat moment...
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Bellerion15

Reactie #10 Gepost op: ma. 24 november, 2014, 19:09
Hey Yannick,
welkom op het forum!
ik begrijp waarmee je te kampen hebt, heb het zelfde voor maar dit forum help je daar zeker bij hoor.

groeten en misschien tot op PSN
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Bellerion15

Reactie #11 Gepost op: di. 25 november, 2014, 16:25
Welkom
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Tochtgenoot

Re: Bellerion15

Reactie #12 Gepost op: za. 10 januari, 2015, 23:25
Welkom!
 
  • 1