2821 keer gelezen

Topic: Playstation TV

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Playstation TV

Reactie #15 Gepost op: zo. 16 november, 2014, 18:25
Dan ga ik deze toch overslaan. Mssn meer als de dochter ouder wordt en dan eens sp spel wil spelen.

Bedankt voor de test, en mij geld uit te sparen, kan dan weer een extra game kopen hehe
 

Offline qrobinez

Re: Playstation TV

Reactie #16 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 11:27
Citaat van: Kdcookie op zo. 16 november, 2014, 18:25

Dan ga ik deze toch overslaan. Mssn meer als de dochter ouder wordt en dan eens sp spel wil spelen.

Bedankt voor de test, en mij geld uit te sparen, kan dan weer een extra game kopen hehe


Ja inderdaad, als je echt voor multiplayer wilt gaan dan is het niet geschikt.

Maar de andere features zijn wel echt top, vita games op full screen spelen, zoals bijvoorbeeld killzone mercenary, dat werkt echt mooi. Wel zijn lang niet alle games gescchikt voor pstv. Ze moeten gepatched worden voor pstv support. En dat zijn er nog vrij weinig. (geen AC, geen uncharted, etc...)

Wat wel heel cool is, is dat je je pstv in je broekzak mee kunt nemen en dan bij een vriend aan het internet kan hangen en dan speel je gewoon je ps4 games via remote play. Werkt exact hetzelfde als thuis en werkt gewoon prima, van driveclub tot AC unity. Geen enkel probleem :)
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Playstation TV

Reactie #17 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 11:31
Dat is idd interessant als je bij iemand wil gaan spelen of eens een game wilt tonen, maar dat is eerder theorie dan praktijk bij mij ;)

Heb genoeg gadgets voorlopig ;)
 

Offline Okian2

  • Level 1
  • *
  • psnOkian2
  • Berichten: 39
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Playstation TV

Reactie #18 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 14:08
Citaat van: Kdcookie op ma. 17 november, 2014, 11:31

Dat is idd interessant als je bij iemand wil gaan spelen of eens een game wilt tonen, maar dat is eerder theorie dan praktijk bij mij ;)

Heb genoeg gadgets voorlopig ;)


Ik ben van het idee 'nooit genoeg gadgets'.
Het grootste probleem is die euro's...
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Playstation TV

Reactie #19 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 14:48
Hahaha! Heb er meer dan voldoende, chromecast onlangs aangeschaft terwijl er apple tv al staat en ik via pc kan streamen via airparrot... Ma wou toch de chromecast om te weten wat het kan... Ondertussen is de apple tv alweer verhuist...

Thuis worden ze zot van de kabels en bakjes...
 

Offline qrobinez

Re: Playstation TV

Reactie #20 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 15:12
Citaat van: Kdcookie op ma. 17 november, 2014, 14:48

Hahaha! Heb er meer dan voldoende, chromecast onlangs aangeschaft terwijl er apple tv al staat en ik via pc kan streamen via airparrot... Ma wou toch de chromecast om te weten wat het kan... Ondertussen is de apple tv alweer verhuist...

Thuis worden ze zot van de kabels en bakjes...

ook IT-er zeker :D, je lijkt mij wel, de hele boel staat er van raspberry pi tot intel nuc met XBMC, miracast systemen rechtstreeks naar de tv en ga zo maar door. Maar goed, dan kan bijna ook alles in huis op elke verdieping en in elke kamer :D. Mijn vriendin werd er ook gek van, maar een paar extra IR oogjes aan wat systemen koppelen en die dan in macro's programmeren in een logitech harmony afstandsbediening verbergt dan wel veel van de complexiteit.

Dus een extra pstv kastje valt al niet eens meer op (sowieso niet, want groter dan een creditkaart is die niet).
 

Offline Teun de Dreun

Re: Playstation TV

Reactie #21 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 15:48
Citaat van: qrobinez op ma. 17 november, 2014, 15:12

ook IT-er zeker :D, je lijkt mij wel, de hele boel staat er van raspberry pi tot intel nuc met XBMC, miracast systemen rechtstreeks naar de tv en ga zo maar door. Maar goed, dan kan bijna ook alles in huis op elke verdieping en in elke kamer :D. Mijn vriendin werd er ook gek van, maar een paar extra IR oogjes aan wat systemen koppelen en die dan in macro's programmeren in een logitech harmony afstandsbediening verbergt dan wel veel van de complexiteit.

Dus een extra pstv kastje valt al niet eens meer op (sowieso niet, want groter dan een creditkaart is die niet).


Hier nog een IT-er!  Net de raspberry weggedaan gezien deze mij te traag was.
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Playstation TV

Reactie #22 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 15:56
Wordt hier ipv vita tv het it topic hehe !

Ja it-ers en hun liefde voor technologie en gadgets... Je loopt nooit een winkel uit zonder iets kleins mee te nemen, of je controleur zou moeten meezijn :)