1402 keer gelezen

Topic: Bounty Exoctic Handcanon

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Bounty Exoctic Handcanon

Gepost op: di. 11 november, 2014, 17:29
I need your help guardians

ik heb nu die bounty voor een exotic handcanon, een fase daarin is dat je 500 punten moet verzamelen in pvp, per kill +5p per death -2p; dit wel door viod damage
aangezien ik een noob ben in pvp en als hunter enkel viod damage kan doen door een shotgun; is dit onbegonnen werk
tips zijn dus meer dan welkom

zou het mogelijk zijn als fireteam rumble te doen en de andere hen gewoon laten afslachten om het zo te boosten?  :$
moesten er mensen daarvoor te vinden zij dan maak ik eens een event aan

alvast bedankt
grtz hunter muis
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Bellovux

Re: Bounty Exoctic Handcanon

Reactie #1 Gepost op: di. 11 november, 2014, 20:34
Zit met hetzelfde probleem.
Al meermaals zin gehad om hem te verwijderen. :)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline Enemy-Hunters

Re: Bounty Exoctic Handcanon

Reactie #2 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 16:00
Shotgun nemen en control doen. Blijf op een punt campen vooral met hoekjes zodat je kan verstoppen.

Of neem een fusion rifle wat jouw ligt.
 
Always keep one round in the chamber.

Offline Bellovux

Re: Bounty Exoctic Handcanon

Reactie #3 Gepost op: wo. 12 november, 2014, 16:57
Citaat van: Enemy-Hunters op wo. 12 november, 2014, 16:00

Shotgun nemen en control doen. Blijf op een punt campen vooral met hoekjes zodat je kan verstoppen.

Of neem een fusion rifle wat jouw ligt.



Dat is net het probleem ... Campen ... ik ben eerder het type dat, als iedereen in dekking achter de hoek staat, er bij de 'vijand' middenin springt met een granaat en "banzaaaaaaiiiii" roept. :)
(Void fusion heb ik trouwens niet (wat ideaal zou zijn), Shotgun wel ... maar niet geleveld.)
Laatst bewerkt op: wo. 12 november, 2014, 16:58 door Bellovux 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline leipe-annie

Re: Bounty Exoctic Handcanon

Reactie #4 Gepost op: do. 13 november, 2014, 20:47
Ik zou eerst zorgen dat je fatsoenlijke wapens hebt die void damage doen.

Bovendien is die handcanon helemaal niet zo relaxed om mee te schieten (mijn mening).
Heeft maar 6 kogels dus je loopt continu te herladen.
 

Offline Tochtgenoot

Re: Bounty Exoctic Handcanon

Reactie #5 Gepost op: ma. 17 november, 2014, 23:15
Ben met precies hetzelfde bezig, en heb ook al eens last van het banzai-syndroom :-)

Ik pak het aan met een void damage sniper rifle (amina e7) en een void damage machine gun (painted artemesia-d), die niet eens legendary zijn (blauwe kleurtjes) maar intussen wel volledig geüpgradet zijn. Ik speel liefst control.
Als je wat in de gaten houdt waar en wanneer de heavy ammo dropt, dan kan je zeker met het machine gun behoorlijk wat kills scoren. Maar tijdens de match zelf moet je wel wat voorzichtiger zijn om het aantal deaths te beperken natuurlijk. Veel succes. Ik zit aan 237 op 3 avonden (van telkens een dikke 2 uur, zo goed ben ik dus zeker niet... ;-))

-------

Intussen aan de 500 geraakt... Wat me voor de volgende stap zet: the Unwed dude om zeep helpen in een level 26 strike.
Hoewel ik zelf level 26 ben en solar damage gebruik op de wizards en de unhallowed knights, lijkt het allemaal niks uit te halen. Is dat normaal? Ze blijven maar "resisted" of zoiets zeggen... Graag tips :-)

Cheers
Laatst bewerkt op: do. 20 november, 2014, 14:10 door Tochtgenoot 
  • 1