6940 keer gelezen

Topic: Dragon Age: Inquisition

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #15 Gepost op: vr. 28 november, 2014, 19:42
Epic spel er is een scene in het spel kga het niet spoile maar er wordt gezonge, ik kreeg kippevel en een traan in m'n oog en er ziet niet veel games dat dit kunnen tenzij the last of us of the walking dead ofzo :p

Ik weet niet hoeveel uren ik heb gespeeld maar veeeeeeel allesinds maar ik ben danook alle sidemissions aan het doen ,gear aan het craften , enz een heeel uitgebreid spel.
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #16 Gepost op: vr. 28 november, 2014, 20:52
Citaat van: Goofke op vr. 28 november, 2014, 19:37

ik ga me deze ook aanschaffen na alles reviews gelezen te hebben,
en het enthousiasme van qrobinez ;-)
maar is er veel variatie in de quests en de side quests?


Ja dat is het sterke in de game, er is extreem veel variatie, natuurlijk zitten de traditionele quests als vind mijn trouwring of breng een bloemetje naar het graf van mijn vrouw erin, maar dat zijn er in de afgelopen 24 uur gameplay slechts een stuk of 5 geweest. De meeste quests zijn bijna complete verhaallijnen met op het einde grote loot beloningen.

Bovendien zijn er niet alleen quests, je moet bijvoorbeeld puzzels oplossen (sterrenhemels namaken), of shards vinden waarmee je later in de game geheime deuren kan openen, potions, armor and wapen recepten uitvoeren, en ga zo maar door.

Citaat van: Kelthor op vr. 28 november, 2014, 19:42

Epic spel er is een scene in het spel kga het niet spoile maar er wordt gezonge, ik kreeg kippevel en een traan in m'n oog en er ziet niet veel games dat dit kunnen tenzij the last of us of the walking dead ofzo :p

Ik weet niet hoeveel uren ik heb gespeeld maar veeeeeeel allesinds maar ik ben danook alle sidemissions aan het doen ,gear aan het craften , enz een heeel uitgebreid spel.

dat kun je zien bij je save games, daar staat het aantal uur achter, ik zit op 24 uur, ik doe ook zoveel mogelijk sidequests en zoek echt compleet die enorme gebieden af naar hidden caves, forten en huizen.

Die scene waar jij het over hebt had ik exact hetzelfde gevoel bij, voor mij is dit het allerindrukwekkendste moment in de game geschiedening van de games die ik gespeeld heb.  Er wordt overigens ook in meerdere reviews naar gerefereerd zonder dat er spoliers worden gegeven door hun, maar dat dit een epic moment is mag duidelijk zijn :D.
 Ik heb er over nagedacht hoe dat komt en dat kwam door hoe het begon en eindigde die scene, jij snapt wat ik bedoel, maar ik wil er niets over spoilen. Overigens kan het zo zijn dat je deze scene helemaal niet krijgt als je rond level 9 een andere keuze in het spel maakt. Dat ga ik de volgende playthrough doen, want er is veel wat je niet ziet door de keuzes die je maakt.

Ik zie dit inmiddels ook niet meer als een game, ik zit zo diep in het verhaal en heb zo'n band opgebouwd met mijn teammembers dat sommige keuzes ook gewoon echt pijn doen. Ik vind het 1 grote interactieve film waarin ik mag meespelen, bizar goed gedaan.

wel denk ik dat je echt de historie van dragon age moet kennen om echt alles uit de game te halen, daar zijn sites voor die je helemaal de achtergrond bijbrengen in een half uurtje lezen, maar daar heb je ook echt wat aan. Want je komt bijvoorbeeld een Dalish elf tegen waar je een bepaald gesprek mee hebt die uitmond in een quest. Als je de achtergond weet dan weet je dat de dalish elf soort in de wildernis leeft en nogal neerkijken op hun eigen elven volk die in de stad leven. Dan begint de quest ineens veel meer te leven aangezien die daar mee te maken heeft. Weet je die achtergrond niet, dan is het gewoon een opdracht. Dus dat is wel iets waarvan ik denk dat dat iemand kan tegenstaan. De mensen op forums zijn razend enthousiast over de game, dus voor het grootste gedeelte van de gamers is dit een schot in de roos.

Dus wanneer is dit iets voor je:
Halen als:
- je van epic story lines houdt met heel veel actie achtige quests.
- je meer dan 50 uur tijd hebt om 1 game te spelen
- je van rpg's achtige games houdt

Niet halen als:
- je niet al te veel tijd hebt om te gamen
- het je geen moer kan schelen wat er speelt in een wereld, maar je wilt alleen op knoppen rammen
- je een rusher bent.


 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #17 Gepost op: vr. 28 november, 2014, 21:07
De hamvraag: beter dan skyrim?
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #18 Gepost op: vr. 28 november, 2014, 22:13
Citaat van: Heer_Vonck op vr. 28 november, 2014, 21:07

De hamvraag: beter dan skyrim?


Skyrim was uniek é a true masterpiece maar DA3 doet zker niet onder voor skyrim
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #19 Gepost op: za. 29 november, 2014, 08:01
Citaat van: Heer_Vonck op vr. 28 november, 2014, 21:07

De hamvraag: beter dan skyrim?

imo vond ik oblivion beter dan skyrim
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #20 Gepost op: za. 29 november, 2014, 10:19
Ja gistere is het eindelijk gebeurd na de draak in Hinterlands een paar keer getrotseerd te hebbe en zwaar gepwned worde...is de fcker eindelijk down!! nu nog de 9 andere :p

 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #21 Gepost op: za. 29 november, 2014, 11:53
Citaat van: Heer_Vonck op vr. 28 november, 2014, 21:07

De hamvraag: beter dan skyrim?

Dat is een hele moeilijke vraag om te beantwoorden omdat dit altijd vanuit een subjectief oogpunt gebeurd. Mijn mening is dat skyrim fantastisch was maar dat Dragon Age beter is. Dit komt omdat skyrim een wat meer sprookjes achtige sfeer had en dragon age een veel hardere politiekere en vooral donkere verhaallijn heeft, die overigens niet door iedereen gewaardeerd zal worden. Dus vraag 10 man en ik denk dat je 10 verschillende meningen krijgt.


Citaat van: Kelthor op za. 29 november, 2014, 10:19

Ja gistere is het eindelijk gebeurd na de draak in Hinterlands een paar keer getrotseerd te hebbe en zwaar gepwned worde...is de fcker eindelijk down!! nu nog de 9 andere :p

tsjonge, dat is mij nog niet gelukt! goed bezig zeg :)
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #22 Gepost op: za. 29 november, 2014, 11:59
Danku danku q twas niet simpel but we did it (ookal lvl 13e) :p btw tip: in zuide van exalted plains is een klein kamp met 3-4 dalish elfs, je moet er wat favor bij hale (paar simpele missies) maar die merchant verkoopt dan nice schematics voor u chest en head
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #23 Gepost op: za. 29 november, 2014, 12:05
Citaat van: Kelthor op za. 29 november, 2014, 11:59

Danku danku q twas niet simpel but we did it (ookal lvl 13e) :p btw tip: in zuide van exalted plains is een klein kamp met 3-4 dalish elfs, je moet er wat favor bij hale (paar simpele missies) maar die merchant verkoopt dan nice schematics voor u chest en head

top, dan ga ik daar zo even heen :D
 

Offline HipThuglife

  • Level 2
  • **
  • Love my PS4
  • psnHipThuglife
  • Berichten: 87
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #24 Gepost op: za. 29 november, 2014, 14:21
Nice job kelthor.

ik heb al moeite om sommige rifts te sluiten. Laat staan een draak verslaan.  :D

greetz HipThug  :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #25 Gepost op: za. 29 november, 2014, 14:25
Kelthor = Dwarf who has no life :p
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #26 Gepost op: za. 29 november, 2014, 15:12
Citaat van: Heer_Vonck op za. 29 november, 2014, 14:25

Kelthor = Dwarf who has no life :p


fck you pedo bear :p kheb al veel minder kunne spele dan dak wou :p anders hadk er al 5 geslayed zo'n fun spel :p
 

Battlenet: Kelthor#2670

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #27 Gepost op: zo. 30 november, 2014, 12:41
dus ik ben vanochtend rustig een missie aan het doen in crestwood...when suddenly

 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline HipThuglife

  • Level 2
  • **
  • Love my PS4
  • psnHipThuglife
  • Berichten: 87
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #28 Gepost op: zo. 30 november, 2014, 12:59
Kelthor,

Nice job nog 8 te gaan.  :p

Greerz HipThug  :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dragon Age: Inquisition

Reactie #29 Gepost op: zo. 30 november, 2014, 13:04
Ziet er dik uit