1058 keer gelezen

Topic: Waar kan ik het beste me PS4 kopen?

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DJ4Everz

  • Level 1
  • *
  • Do or Die.
  • psnDJ4Everz
  • Berichten: 22
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Waar kan ik het beste me PS4 kopen?

Gepost op: do. 06 november, 2014, 16:49
Titel zegt eigenlijk al alles :P

In welke winkel zou ik het best een PS4 kunnen kopen? ik heb bijna genoeg geld voor een PS4 & ben van plan om 1 te kopen maar weet nog niet in welke winkel ik die het best zou kunnen kopen.

Ik was aan het denken tussen de MediaMarkt & Game Mania.
 
DJ4Everz; Grand Theft Auto Online Business Man, Heist Planner, Street Racer, Content Creator

Offline kzenderni

  • Level 2
  • **
  • psnkzenderni
  • Berichten: 155
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Waar kan ik het beste me PS4 kopen?

Reactie #1 Gepost op: do. 06 november, 2014, 17:12
Niet in Game Mania denk ik. Reden is dat je daar maar 1 jaar effectieve garantie krijgt. Het 2e jaar is fabrieksgarantie. Dit houdt in dat je moet kunnen aantonen dat het defect reeds aanwezig was bij de aankoop. Dit valt echt heel moeilijk te bewijzen.

Bij Dreamland krijg je volgens mij 2 jaar garantie. Moest je hiervoor kiezen best daar nog eens navragen.
Bij Mediamarkt heb ik geen idee.
 

Offline Bellovux

Re: Waar kan ik het beste me PS4 kopen?

Reactie #2 Gepost op: vr. 07 november, 2014, 07:37
Citaat van: kzenderni op do. 06 november, 2014, 17:12

Niet in Game Mania denk ik. Reden is dat je daar maar 1 jaar effectieve garantie krijgt. Het 2e jaar is fabrieksgarantie. Dit houdt in dat je moet kunnen aantonen dat het defect reeds aanwezig was bij de aankoop. Dit valt echt heel moeilijk te bewijzen.

Bij Dreamland krijg je volgens mij 2 jaar garantie. Moest je hiervoor kiezen best daar nog eens navragen.
Bij Mediamarkt heb ik geen idee.


Wetgeving op garantie loopt overal gelijk.
Je krijgt inderdaad 2 jaar garantie.
Maar ... een defect binnen de 6 maand, dan moet de fabrikant kunnen aantonen dat het gebrek niet te wijten is aan een productiefout.
In de periode erna moet de consument kunnen aantonen dat het een fabricagefout is.

Ergo: het maakt niet veel uit waar je koopt op basis van garantie.
Wel primeert de service als je de pech hebt een probleem te ervaren.

(Bij ketens is het altijd opsturen naar fabrikant of erkent hersteller. Bij kleine retailers kan dat nog eens variėren. Hangt af van hun overeenkomsten. (Vraag er naar) Conclusie: koop daar waar je je zelf het best bij voelt. (Indien persoonlijke interactie geen voorwaarde is, dan is Bol zelfs ok.))
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊
  • 1