1841 keer gelezen

Topic: Update Game-systeem

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jorian

  • Level 1
  • *
  • Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
  • psnJorian995
  • Berichten: 10
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Update Game-systeem

Gepost op: ma. 03 november, 2014, 10:32
Hey, ondanks dat ik me vandaag heb voorgesteld in een topic kijk ik al een halfjaartje mee op dit forum. Wat mij opvalt is dat het aangeven van games die je hebt niet mogelijk maakt een bepaalde versie te kiezen (ps3 of ps4 bijv. ), Ook missen er een aantal games zoals Last of Us. Is dit expres gedaan? Kan je zelf een game toevoegen in de lijst die jullie dan goedkeuren voordat hij er echt in komt te staan? Of misschien ben ik een noob en snap ik iets niet :P?

Alvast bedankt voor reacties!
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Update Game-systeem

Reactie #1 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 10:39
- Ontbrekende games mag je steeds doorgeven in dit topic.
- Welke versie je hebt, kan je inderdaad nog niet opgeven. Dit komt er in de toekomst misschien nog bij.
- Last of us is wel aanwezig, die vind je onder de echte titel terug, THE last of us :) Een goede zoekfunctie komt er trouwens ook aan.
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline Jorian

  • Level 1
  • *
  • Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
  • psnJorian995
  • Berichten: 10
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Update Game-systeem

Reactie #2 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 11:01
Ah dankjewel! Stom dat ik niet zocht bij de "T", is het verder mogelijk per game te zien wie hem heeft zodat je makkelijker mensen kan vinden?
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Update Game-systeem

Reactie #3 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 11:06
Citaat van: Jorian op ma. 03 november, 2014, 11:01

Ah dankjewel! Stom dat ik niet zocht bij de "T", is het verder mogelijk per game te zien wie hem heeft zodat je makkelijker mensen kan vinden?


Als je klikt op leden dan zie je wie de game aan zijn collectie heeft toegevoegd.
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline qrobinez

Re: Update Game-systeem

Reactie #4 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 11:14
Citaat van: xXiNiXx op ma. 03 november, 2014, 11:06

Als je klikt op leden dan zie je wie de game aan zijn collectie heeft toegevoegd.

dat systeem werkt echt wel mooi vind ik.

wat mij opviel is dat ik ook games had die ik zelf nooit toegevoegd heb. Klopt het dat als je je registreert voor een event waarvan je de game nog niet in je lijst hebt staan dat deze dan automatisch toegevoegd wordt aan je lijst? Dat lijkt namelijk wel zo, vind het wel handig :D
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Update Game-systeem

Reactie #5 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 11:16
Citaat van: qrobinez op ma. 03 november, 2014, 11:14

dat systeem werkt echt wel mooi vind ik.

wat mij opviel is dat ik ook games had die ik zelf nooit toegevoegd heb. Klopt het dat als je je registreert voor een event waarvan je de game nog niet in je lijst hebt staan dat deze dan automatisch toegevoegd wordt aan je lijst? Dat lijkt namelijk wel zo, vind het wel handig :D


Dat klopt, zodra je je registreert voor een event, wordt dit automatisch aan jouw games toegevoegd. Dit is de intelligentie van playstationclan.be, iets wat op weinig andere gamingsites tegenkomt ;)
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline qrobinez

Re: Update Game-systeem

Reactie #6 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 11:35
Citaat van: xXiNiXx op ma. 03 november, 2014, 11:16

Dat klopt, zodra je je registreert voor een event, wordt dit automatisch aan jouw games toegevoegd. Dit is de intelligentie van playstationclan.be, iets wat op weinig andere gamingsites tegenkomt ;)

erg handig !
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Update Game-systeem

Reactie #7 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 13:19
Citaat van: xXiNiXx op ma. 03 november, 2014, 11:16

Dat klopt, zodra je je registreert voor een event, wordt dit automatisch aan jouw games toegevoegd. Dit is de intelligentie van playstationclan.be, iets wat op weinig andere gamingsites tegenkomt ;)


lol
 

Offline VaSaMiAn

Re: Update Game-systeem

Reactie #8 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 19:22
Citaat van: xXiNiXx op ma. 03 november, 2014, 11:16

Dat klopt, zodra je je registreert voor een event, wordt dit automatisch aan jouw games toegevoegd. Dit is de intelligentie van playstationclan.be, iets wat op weinig andere gamingsites tegenkomt ;)


Andere site's gooien liever hun DB op straat of staat te koop ergens, dat hebben wij gelukkig ook niet :)
 

Offline Jorian

  • Level 1
  • *
  • Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
  • psnJorian995
  • Berichten: 10
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Update Game-systeem

Reactie #9 Gepost op: di. 04 november, 2014, 11:29
Wauw het blijkt maar eens dat ik slecht kijk, iig heel erg bedankt! Werkt inderdaad echt prima :D
 
  • 1