20330 keer gelezen

Topic: Driveclub: meld je aan

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #135 Gepost op: do. 16 oktober, 2014, 22:18
Citaat van: Stercky op do. 16 oktober, 2014, 22:01

das prima voor mij :)

klinkt goed, dus dan wordt de nieuwe opzet:

PLAY Casual A, en PLAY Race A & B zitten vol  :)
PLAY Casual B gaat beginnen als de plus versie er is en is ps plus only
PLAY Casual C -> nog 5 plekken voor de full version

Zodra de servers en het challenge systeem van driveclub echt goed werkt gaan we los, nu is het vooral sporadisch online kunnen zijn als er toevallig een keer wel connectie mogelijk is (wat bijna nooit is tot nu toe). De challenges staan nog helemaal uit, dus daarvan is het afwachten tot die gaan werken, maar goed we houden hoop :D


De teams tot nu toe:

PLAY Race A
Vinsanity (teamleider)
Geurts46
Diknmuis
Smoutefretter_be
Casagolda1
Enemy-hunters

PLAY Race B
Anbulone
Kelthor
Hipthuglife
Mathiea_a
Ossiebob
Reddevil1972

PLAY Casual A
Qrobinez (teamleider)
Heer Vonck
Ara
Bulldog
Aristabe
Rebirth1984

PLAY Casual B
Diddle
Kermitkiller
Bellovux
Xxinixx
Tochtgenoot


PLAY Casual C
Stercky
...
...
...
...
...

 

Offline Bellovux

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #136 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 06:45
Volgens berichten die ik heb gelezen vrees ik dat de plus versie er nooit zal komen (behalve de betalende upgrade dan).
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline qrobinez

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #137 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 10:05
Citaat van: Bellovux op vr. 17 oktober, 2014, 06:45

Volgens berichten die ik heb gelezen vrees ik dat de plus versie er nooit zal komen (behalve de betalende upgrade dan).

die plus update gaat er wel komen, dat is zo groot aangekondigd dat ze niet anders kunnen. Of die dit jaar nog komt kun je je afvragen, de betaalde versie werkt online nauwelijks en ze hebben de grootste problemen om dat aan de praat te krijgen. Aangezien de plus versie geen offline career mode had en alleen maar online wedstrijden ondersteunde kunnen ze die op dit moment niet eens uitbrengen aangezien het netwerk het totaal niet stabiel doet.

Ik verwacht dat ze de plus versie gaan veranderen van een multiplayer game naar een single player game. Als 4 miljoen mensen die plus versie gaan downloaden en vervolgens daarmee online willen gaan dan zal dat netwerk nog verder de afgrond in gaan, dus dat zullen ze ten alle tijde willen voorkomen. Met die gedachte gang dat ze de plus versie moeten herschrijven vraag ik me inderdaad wel af of die dit jaar nog komt. In ieder geval zeker deze maand niet meer, de betaalde versie werkt namelijk nog niet eens goed.

Gisteren kwam dan eindelijk de Magic update uit die iedereen multiplayer toegang moest kunnen verlenen. Resultaat: een slecht downloadable update, nadat dat gelukt was, compleet gecrashte driveclub servers (niemand kon meer multiplayer spelen) met als kers op de taart ook nog het PSN wat gisteravond wereldwijd plat ging. Vanochtend om half 8 heb ik het opnieuw geprobeerd, toen kwam ik wel direct online en kon een multiplayer race spelen, liep allemaal best soepel. Nadat ik gewonnen had moet die na het uitslagen scherm en BAM, weer een error dat die de servers niet kan benaderen met als resultaat punten weg en de server weer onbereikbaar. Of te wel, het is nog steeds een puinzooi in die game.

Het is afwachten tot ze deze ellende op orde krijgen, de game race ervaring zelf is geweldig, maar zolang het challenge systeem niet werkt en de multiplayer zo instabiel is kunnen we vrij weinig organiseren voor de clubs hier die klaar staan vanaf dag 1 :D

Het heeft me wel doen besluiten om mijn the crew en project cars pre orders te cancelen en even af te wachten of deze wel online gaan werken. De PS4 online ervaring met nieuwe games is op dit moment zo dramatisch slecht dat pre-orderen maar even niet aan de orde is bij mij :D
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #138 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 10:27
Kleine opmerking over groep B pw-services nog een psclan member zit bij ons in het team dus is er in principe nog maar 1 plaats vrij

PLAY Race B
1.Anbulone (lid)
2.Kelthor (lid)
3.Hipthuglife(lid)
4.Ma1thiea_a (lid)
5.Pw_services (lid)
6.???????
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline ara

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #139 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 13:46
Citaat van: qrobinez op vr. 17 oktober, 2014, 10:05

Het heeft me wel doen besluiten om mijn the crew en project cars pre orders te cancelen en even af te wachten of deze wel online gaan werken. De PS4 online ervaring met nieuwe games is op dit moment zo dramatisch slecht dat pre-orderen maar even niet aan de orde is bij mij :D


Ja,  men ziet regelmaat in die release games komen.  Release Battlefield 4, hadden we zo naar uit gekeken... slechte servers. Na 3 maanden en 24 patches later werkt het wel soepel.   Nu Driveclub... slechte servers. Ook enkele maanden wachten tot dat op poten staat? I don't think so.
En wij brave gamers slikken dit allemaal weg. We zijn zelfs euforisch wanneer de server eens een uurtje wel doet. Microsoft heeft een betere reputatie dan Sony momenteel.  Zij leveren wel wat beloofd is. Degelijke games met degelijke servers. Die xbox gamers lachen in hun vuistje denk ik.  ;)

Groot gelijk qui, ik ga ook eens diep nadenken ivm mijn 5 preorders. Ik denk dat er zeker 3 mp games geschrapt mogen worden.
 

Offline RedDevil1972

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #140 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 16:32
Is er nog voor mij plaats

Full game
Casual
geen team leider

psn naam : RedDevil1412
 

Offline mathieu_a

  • Level 3
  • ***
  • psnmathieu_a
  • Berichten: 401
  • XP: 9
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #141 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 17:54
Citaat van: Kelthor op vr. 17 oktober, 2014, 10:27

Kleine opmerking over groep B pw-services nog een psclan member zit bij ons in het team dus is er in principe nog maar 1 plaats vrij

PLAY Race B
1.Anbulone (lid)
2.Kelthor (lid)
3.Hipthuglife(lid)
4.Ma1thiea_a (lid)
5.Pw_services (lid)
6.???????


de bedoeling is/was dat je je aanmeldt via dit topic.
En de leden die zich hebben aangemeld via dit topic zijn
Anbulone
Kelthor
Hipthuglife
Mathiea_a
Ossiebob
Reddevil1972
 
Hallo :)

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #142 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 18:09
Citaat van: qrobinez op vr. 17 oktober, 2014, 10:05

...

Het heeft me wel doen besluiten om mijn the crew en project cars pre orders te cancelen en even af te wachten of deze wel online gaan werken. De PS4 online ervaring met nieuwe games is op dit moment zo dramatisch slecht dat pre-orderen maar even niet aan de orde is bij mij :D


je project cars is wss uitgesteld tot maart 2015
vandaag ook gelezen dat nba 2K15 ook problemen heeft om online te spelen

en zo kunnen we de geschiedenis wel ff herhalen tot in het begin...

heb er al zitten aan denken om over te schakelen naar xbox one voor bepaalde games :(

Driveclub al 1 keer online geraakt en nog geen enkele keer wedstrijd kunnen spelen..
blijft me gelijk wie er verantwoordelijk is sony of de ontwikkelaar zelf maar het begint serieus mijn kl uit te hangen
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #143 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 18:35
Citaat van: Kdcookie op vr. 17 oktober, 2014, 18:09

je project cars is wss uitgesteld tot maart 2015
vandaag ook gelezen dat nba 2K15 ook problemen heeft om online te spelen

en zo kunnen we de geschiedenis wel ff herhalen tot in het begin...

heb er al zitten aan denken om over te schakelen naar xbox one voor bepaalde games :(

Driveclub al 1 keer online geraakt en nog geen enkele keer wedstrijd kunnen spelen..
blijft me gelijk wie er verantwoordelijk is sony of de ontwikkelaar zelf maar het begint serieus mijn kl uit te hangen

klopt ik heb het gelezen, project cars is uitgesteld naar 20 maart 2015 voor europa.

ik vermoed dat the crew hetzelfde lot gaat overkomen nu die nu al uitgesteld is naar december.

Maar goed, beter uitstellen dan zo'n waardeloze multiplayer ervaring opleveren als driveclub tot nu toe gedaan heeft :D
 

Offline Diet13

  • Level 1
  • *
  • psnDiet13
  • Berichten: 2
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #144 Gepost op: vr. 17 oktober, 2014, 23:04
Dit kan toch zo maar niet we hebben er voor betaald er bestaat zo iets als klantenrecht!
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #145 Gepost op: za. 18 oktober, 2014, 09:33
Ik moet eigenlijk wel toegeven dat ik vanaf half volgende week elke dag al binnen de 5 min online ben op driveclub. Blijkbaar is dit dus niet bij iedereen zo jammer genoeg.
Even geduld dan maar dan hebben e de club wedstrijden nog te goed.

 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #146 Gepost op: za. 18 oktober, 2014, 09:34
ik kan ook al 'vlotjes' online
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #147 Gepost op: za. 18 oktober, 2014, 15:33
voor de leden van PLAY Casual A,
vanmiddag werkte het online multiplayer gedeelte en kon ik flink wat punten bij elkaar harken voor de club. We zitten nu op de magische grens van clublevel 10. Dit betekent dat je een trophy krijgt (zilver) als je nu inlogt, maar veel belangrijker, je krijgt toegang tot de club car BAC MONO. In het pro event gedeelte zit namelijk een championship event genaamd Norway Lightweight Open die je normaal met de Ariel moet halen, maar als je de Bac Mono hebt mag je die ook gebruiken. De ariel is compleet onbestuurbaar waardoor dat event praktisch niet te halen is, de Bac Mono daarentegen is een soort raket op de weg met de wegligging van een tank waarmee je vrij eenvoudig eerste wordt in de verschillende events.

Dus ik zeg; Profiteer ervan! :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #148 Gepost op: za. 18 oktober, 2014, 15:55
Awesome!
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub: meld je aan

Reactie #149 Gepost op: za. 18 oktober, 2014, 18:08
btw kon er nu geen 5e team gestart worden, stercky en reddevil?

Vincent, vergis ik me?