4217 keer gelezen

Topic: The Elder Scrolls Online

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Schadow-Knight

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #15 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:42
Citaat van: Kenneth op zo. 17 november, 2013, 18:40

idem


Het kon een geweldige game worden, alleen als ze iets met microtransactie's of maandelijkse fee is het altijd voormij over.
 

Offline BlackHole

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #16 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:45
Citaat van: XSchadow_KnigthX op zo. 17 november, 2013, 18:42

Het kon een geweldige game worden, alleen als ze iets met microtransactie's of maandelijkse fee is het altijd voormij over.


Aan de ene kant begrijp ik wel dat dit voor veel mensen een afknap punt is. Aan de andere kant ook weer niet.
Als het een game word met een gigantische wereld, die zich steeds vernieuwd, kan het nog wel wat worden.
Ik zelf ben niet helemaal tegen maandelijks betalen, als je maar kwaliteit geleverd krijgt.
Al stel ik er dan wel de eis aan dat de game voor vele jaren loopt en dan bijvoorbeeld wel gratis DLC krijgt.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Schadow-Knight

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #17 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 18:47
Citaat van: BlackHole op zo. 17 november, 2013, 18:45

Aan de ene kant begrijp ik wel dat dit voor veel mensen een afknap punt is. Aan de andere kant ook weer niet.
Als het een game word met een gigantische wereld, die zich steeds vernieuwd, kan het nog wel wat worden.
Ik zelf ben niet helemaal tegen maandelijks betalen, als je maar kwaliteit geleverd krijgt.
Al stel ik er dan wel de eis aan dat de game voor vele jaren loopt en dan bijvoorbeeld wel gratis DLC krijgt.


Op zich heb ik wel hetzelfde, maar het is gewoon zo jammer... Geef mij maar een game met GOEDE kwaliteit, zoals ik het nu nog heb gezien zijn die graphics nog niet zo heel erg vet.   
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #18 Gepost op: wo. 08 januari, 2014, 19:38
Heb een Beta key  8) Wel niet voor de PS4 versie... :p
 

Offline BlackHole

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #19 Gepost op: wo. 08 januari, 2014, 20:07
Citaat van: Itachi_iNk op wo. 08 januari, 2014, 19:38

Heb een Beta key  8) Wel niet voor de PS4 versie... :p


Nice! Heb geen ontvangen. Wellicht omdat ik PS4 als systeem heb aangegeven. Dat wordt dus nog even afwachten.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #20 Gepost op: wo. 08 januari, 2014, 20:56
Ik zelf vind het niet zo erg om een maandelijkse fee te betalen alleen ik vind 15 euro per maand gewoon te veel, had ergens tussen de 5 a 10 euro moeten liggen.

Hierdoor laat ik het spel links liggen. :'(
 

Offline BlackHole

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #21 Gepost op: ma. 14 april, 2014, 18:33
Zo heb zonet de Imperial Edition besteld. Wie gaat hem hier op release spelen? Heb best interesse om deze clan in guild formaat op TESO toe te passen. Maar dan moeten er wel een aantal mensen zijn die het gaan spelen, want dan kunnen we samen ook de dungeans doen. In principe zou ik beste leider van deze tak willen worden, aangezien ik het echt iedere dag veel ga spelen, en dat wel 1 jaartje minstens wil volhouden.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #22 Gepost op: zo. 17 mei, 2015, 13:33
een kleine update

The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited

release: 9 juni

Deze wordt B2P, dit wilt zeggen 'buy to play', eens je de game aangekocht hebt kan je spelen zonder maandelijks een abonnement te betalen, al blijft deze optie wel bestaan en is er een cashshop. Er zal geen activatie code bij zitten, je kan dus je game door verkopen.

Er zijn 3 facties in het spel, als er mensen zijn die willen samen spelen dan gaan we best dezelfde facties nemen, zeker voor pvp. Als er interesse is kunnen we evt. een kleine playstationclan guild maken.

http://www.elderscrollsonline.com/en-gb/game-guide/alliances



Laatst bewerkt op: zo. 17 mei, 2015, 13:45 door diknmuis 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #23 Gepost op: zo. 17 mei, 2015, 20:06
bij deze heb ik wel intresse  ;-)
dus zal het hier wel volgen.
 

Offline Teun de Dreun

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #24 Gepost op: ma. 18 mei, 2015, 08:36
Citaat van: BlackHole op ma. 14 april, 2014, 18:33

Zo heb zonet de Imperial Edition besteld. Wie gaat hem hier op release spelen? Heb best interesse om deze clan in guild formaat op TESO toe te passen. Maar dan moeten er wel een aantal mensen zijn die het gaan spelen, want dan kunnen we samen ook de dungeans doen. In principe zou ik beste leider van deze tak willen worden, aangezien ik het echt iedere dag veel ga spelen, en dat wel 1 jaartje minstens wil volhouden.


Moeten we dan niet alvast keuzes gaan maken in ras?
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #25 Gepost op: ma. 18 mei, 2015, 09:42
Citaat van: Teun de Dreun op ma. 18 mei, 2015, 08:36

Moeten we dan niet alvast keuzes gaan maken in ras?

dan is het best om dezelfde factie te nemen, zeker voor pvp
mensen die het willen spelen kijk eens welke factie jullie interesseert, mij maakt het niet uit
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Teun de Dreun

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #26 Gepost op: ma. 18 mei, 2015, 10:42
Heb ook niet echt een voorkeur gezien je met de pre order elke class kunt maken ongeacht je fractie. 
 

Offline qrobinez

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #27 Gepost op: ma. 18 mei, 2015, 14:31
Citaat van: diknmuis op zo. 17 mei, 2015, 13:33

Deze wordt B2P, dit wilt zeggen 'buy to play', eens je de game aangekocht hebt kan je spelen zonder maandelijks een abonnement te betalen, al blijft deze optie wel bestaan en is er een cashshop. Er zal geen activatie code bij zitten, je kan dus je game door verkopen.


Persoonlijk denk ik dat deze game het niet gaat redden, dit mede door het imago dat inmiddels aan de game hangt van het abonnement. Zeker als ik hier boven lees dat de maandelijkse abonnement optie blijft bestaan plus een cashshop denk ik dat dat teveel onduidelijkheid geeft onder de gemiddelde gamer.

Ik moet ook zeggen dat ik nou niet bepaald wordt weggeblazen door de gameplay filmpjes die er op dit moment zijn. Het voelt nogal verouderd aan als je inmiddels kijkt naar de gameplay en graphics van dragon age inquisition en the witcher.

ik ben benieuwd naar de ervaringen hier straks en de reviews :)
 

Offline Teun de Dreun

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #28 Gepost op: ma. 18 mei, 2015, 14:57
Citaat van: qrobinez op ma. 18 mei, 2015, 14:31

Persoonlijk denk ik dat deze game het niet gaat redden, dit mede door het imago dat inmiddels aan de game hangt van het abonnement. Zeker als ik hier boven lees dat de maandelijkse abonnement optie blijft bestaan plus een cashshop denk ik dat dat teveel onduidelijkheid geeft onder de gemiddelde gamer.

Ik moet ook zeggen dat ik nou niet bepaald wordt weggeblazen door de gameplay filmpjes die er op dit moment zijn. Het voelt nogal verouderd aan als je inmiddels kijkt naar de gameplay en graphics van dragon age inquisition en the witcher.

ik ben benieuwd naar de ervaringen hier straks en de reviews :)


Gelukkig is er vrij weinig te koop op moment en is het de beste niet single player game voor de komende 2/3 maanden. Voor 60€ koop je donders veel content en door de pc release gehad te hebben zijn de bugs en dergelijke al weg.   

The witcher is SP en ik gok dat een deel van de mensen die de game gaat kopen hem na het uitspelen gaat ruilen voor ESO.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The Elder Scrolls Online

Reactie #29 Gepost op: ma. 18 mei, 2015, 15:30
Citaat

Persoonlijk denk ik dat deze game het niet gaat redden, dit mede door het imago dat inmiddels aan de game hangt van het abonnement. Zeker als ik hier boven lees dat de maandelijkse abonnement optie blijft bestaan plus een cashshop denk ik dat dat teveel onduidelijkheid geeft onder de gemiddelde gamer.

veel mmo's zijn al naar dergelijk plan overgestapt en zijn meer succesvol dan in het vast abbo moment

Citaat

Ik moet ook zeggen dat ik nou niet bepaald wordt weggeblazen door de gameplay filmpjes die er op dit moment zijn. Het voelt nogal verouderd aan als je inmiddels kijkt naar de gameplay en graphics van dragon age inquisition en the witcher.

SP vs MMO

ik heb het op de release gespeeld en was niet onder de indruk, het schijnt nu veel beter te zijn dan op de release, de ps4 versie schijnt ook aangenaam goed te zijn
soit ik geef het nog een kans, door dat ik een pc acc heb moest ik maar 15€ betalen voor de ps4 versie, een groot nadeel is wel dat het geen cross-servers zijn, daarin is FF XIV ARR vele malen beter
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308