5721 keer gelezen

Topic: inFamous: Second Son

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: inFamous: Second Son

Reactie #30 Gepost op: ma. 17 maart, 2014, 22:16
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: inFamous: Second Son

Reactie #31 Gepost op: di. 18 maart, 2014, 15:59
Citaat van: Kelthor op ma. 17 maart, 2014, 17:47

just look!!!

http://imgur.com/a/FMfgV


Nooit echt een hele grote infamous fan geweest maar die screenshots zijn gewoon bangelijk!
 

Offline qrobinez

Re: inFamous: Second Son

Reactie #32 Gepost op: wo. 19 maart, 2014, 11:08
die fotos komen volgens mij uit het volgende gameplay filmpje, ziet er echt goed uit op 1080p


nog een paar dagen dan hebben we hem  :)
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: inFamous: Second Son

Reactie #33 Gepost op: wo. 19 maart, 2014, 12:07
Citaat van: qrobinez op wo. 19 maart, 2014, 11:08

die fotos komen volgens mij uit het volgende gameplay filmpje, ziet er echt goed uit op 1080p


nog een paar dagen dan hebben we hem  :)



Idk in de US zijn van het weekend al stuks verkocht, een kerel op ebay had er 400 die hij voor release verkocht
http://www.reddit.com/r/PS4/comments/20ar16/so_this_guy_has_early_copies_of_infamous_for_sale/

 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline Schadow-Knight

Re: inFamous: Second Son

Reactie #34 Gepost op: wo. 19 maart, 2014, 17:47
Nog maar 1 dagje wachten.  8) 8)
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: inFamous: Second Son

Reactie #35 Gepost op: wo. 19 maart, 2014, 18:15
Citaat van: Schadow-Knight op wo. 19 maart, 2014, 17:47

Nog maar 1 dagje wachten.  8) 8)


komt vrijdag toch pas uit? alhoewel mense die bij coolblue gepreoderd hadde em blijkbaar vandaag al binne kregen...
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: inFamous: Second Son

Reactie #36 Gepost op: do. 20 maart, 2014, 15:21
Citaat van: Kelthor op wo. 19 maart, 2014, 18:15

komt vrijdag toch pas uit? alhoewel mense die bij coolblue gepreoderd hadde em blijkbaar vandaag al binne kregen...


ei kelthor ik heb hem hahah
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: inFamous: Second Son

Reactie #37 Gepost op: do. 27 maart, 2014, 19:20
papertrail missie 2 is online :p echt wel lache die papertrail stuff, ge moet echt naar bepaalde sites gaan enz :) goe gevonde allemaal :)


"tip" check de portefuille goed op http://infamouspapertrail.com/
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: inFamous: Second Son

Reactie #38 Gepost op: wo. 02 april, 2014, 16:44
ben nu aardig ver in infamous second son, ik moet zeggen dat ik het echt een hele goede game vind. Het loopt soepel, de graphics zijn erg goed, de gameplay is leuk. 1 klein kritiek puntje is dat het iets te eentonig is. De game is eigenlijk: het volmaken van steeds dezelfde doelen in elk district. Die doelen zijn: -zoek een verborgen camera, zoek een spion tussen de mensen, vind een audiobestandje, spuit graffiti op de muur, versla het DUP kamp en als laatste versla je via een eindbattle de heerserij over het district. Dit doe je voor alle districten opnieuw totdat je naar een nieuw gedeelte van de map mag waarin je eerst een eindboss moet verslaan en zo nieuwe krachten krijgt.

Iets meer variatie was wel leuk geweest in die districts doelen vind ik. Aan de andere kant, het is wel leuk tijdsverdrijf en de uitvoering is echt geweldig. Dus ik ben zeer blij met de game.
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: inFamous: Second Son

Reactie #39 Gepost op: wo. 02 april, 2014, 16:50
Citaat van: qrobinez op wo. 02 april, 2014, 16:44

ben nu aardig ver in infamous second son, ik moet zeggen dat ik het echt een hele goede game vind. Het loopt soepel, de graphics zijn erg goed, de gameplay is leuk. 1 klein kritiek puntje is dat het iets te eentonig is. De game is eigenlijk: het volmaken van steeds dezelfde doelen in elk district. Die doelen zijn: -zoek een verborgen camera, zoek een spion tussen de mensen, vind een audiobestandje, spuit graffiti op de muur, versla het DUP kamp en als laatste versla je via een eindbattle de heerserij over het district. Dit doe je voor alle districten opnieuw totdat je naar een nieuw gedeelte van de map mag waarin je eerst een eindboss moet verslaan en zo nieuwe krachten krijgt.

Iets meer variatie was wel leuk geweest in die districts doelen vind ik. Aan de andere kant, het is wel leuk tijdsverdrijf en de uitvoering is echt geweldig. Dus ik ben zeer blij met de game.


agree alleen het is zo kort :'(  ik had binne de week de plat, maar nog geen moment spijt van m'n aankoop
 

Battlenet: Kelthor#2670