10004 keer gelezen

Topic: Call Of Duty: Advanced Warfare

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #15 Gepost op: zo. 26 oktober, 2014, 21:43
Citaat van: Kelthor op zo. 26 oktober, 2014, 21:16

hmmm ok, ma geen random kicks deze keer é of er gaan dooi valle :p


Mochten er toen bewust kicks geweest zijn, dan was dat waarschijnlijk voor die clan wars...Aangezien we dan alleen nadeel hadden als er leden niet meededen maar wel in de clan zaten. Dus ons kan je het dan ook niet kwalijk nemen ;)
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #16 Gepost op: zo. 26 oktober, 2014, 22:09
Citaat van: Itachi_iNk op zo. 26 oktober, 2014, 21:43

Mochten er toen bewust kicks geweest zijn, dan was dat waarschijnlijk voor die clan wars...Aangezien we dan alleen nadeel hadden als er leden niet meededen maar wel in de clan zaten. Dus ons kan je het dan ook niet kwalijk nemen ;)


Mjaaa beetje een flauw excuus é :p ma soit als ge mense ga kicke communiceert dan eerst é ;)
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #17 Gepost op: zo. 26 oktober, 2014, 22:34
Citaat van: Kelthor op zo. 26 oktober, 2014, 22:09

Mjaaa beetje een flauw excuus é :p ma soit als ge mense ga kicke communiceert dan eerst é ;)


Ik ben er vrij zeker van dat we toen genoeg gecommuniceerd hebben, aangezien vele zich hekelde aan hoe sommige wel in de clan zaten maar zo goed als nooit meededen. En hiermee de clanwars vrij moeilijk maakte...Zou mij verbazen als er zelfs geen berichten naar de "afwezigen" persoonlijk werden gestuurd. Maar ja, we zullen het de volgende keer anders aanpakken, als dat zou moeten  ;)
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #18 Gepost op: zo. 26 oktober, 2014, 22:49
Citaat van: Itachi_iNk op zo. 26 oktober, 2014, 22:34

Ik ben er vrij zeker van dat we toen genoeg gecommuniceerd hebben, aangezien vele zich hekelde aan hoe sommige wel in de clan zaten maar zo goed als nooit meededen. En hiermee de clanwars vrij moeilijk maakte...Zou mij verbazen als er zelfs geen berichten naar de "afwezigen" persoonlijk werden gestuurd. Maar ja, we zullen het de volgende keer anders aanpakken, als dat zou moeten  ;)


Voila meer vraagk ni :p
 

Battlenet: Kelthor#2670

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #19 Gepost op: zo. 26 oktober, 2014, 23:01
we moeten ook nog leren hoe we de clan goed moeten leiden :p

e kelthor
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #20 Gepost op: zo. 26 oktober, 2014, 23:13
Citaat van: BrutalLegend1412 op zo. 26 oktober, 2014, 23:01

we moeten ook nog leren hoe we de clan goed moeten leiden :p

e kelthor


i know i know :p, gewoon oplette da sommige dinges zich ni herhale zoals int verlede :p
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #21 Gepost op: zo. 26 oktober, 2014, 23:53
Zal wel in orde komen jongens :p
Binnenkort zal ik weer pownen zoals gewoonlijk :p
Speelt iedereen nu trouwens op de 4?
 

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #22 Gepost op: ma. 27 oktober, 2014, 00:56
k denk wel da iedreen op ps4 speelt :D

 

Offline qrobinez

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #23 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 10:26
ik heb de game inmiddels binnen, helaas nog geen tijd gehad om te testen, dat wordt vanavond. Maar de eerste indrukken online op forums van andere gamers zijn onverwacht enorm positief, dus dit lijkt een goede aankoop te worden.

wie heeft hem al gespeeld en wat is jullie indruk?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #24 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 13:23
Mss vanavond binnen, mss niet, we shall see...
 

Offline Teun de Dreun

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #25 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 13:40
Als er wars gespeeld gaan worden schaf ik de game mss aan.  Ben geen voorstander van de nieuwe features zoals dat extreem hoog springen en cod is over het algemeen te simpel om public te spelen.  Welke gametype spelen jullie met wars?    Wat doet hardcore mode nu? Hi tech daarmee weg?

 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #26 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 19:22
iemand een eerste indruk?
het krijgt precies toch goede comment...
 

Offline kermitkiller

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #27 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 22:36
ik ging deze game niet aanschaffen omdat ghosts me echt tegenviel met de bijkomende frustraties,maar mijn werkcollega's hebben me overtuigd om deze toch te halen!
en ik moet zeggen dat de mp zeer goed meevalt,geen enkele keren disconnected of andere serverproblemen
spel speelt soepel en de mappen zijn ook in orde
heb tot nu toe geen spijt van mijn aankoop ;-)
 

Offline Kdashii

  • Level 3
  • ***
  • psnKdashii-
  • Berichten: 368
  • XP: 10
  • Geslacht: Man

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #28 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 23:04
Heel toffe game, wel wennen aan de movements. Maar 1 ding is zwaar slecht, de spawns in multiplayer zijn zo mogelijk nog slechter dan ik ghosts...
 

Offline qrobinez

Re: Call Of Duty: Advanced Warfare

Reactie #29 Gepost op: ma. 03 november, 2014, 23:25
Citaat van: Goofke op ma. 03 november, 2014, 19:22

iemand een eerste indruk?
het krijgt precies toch goede comment...

Drie uurtjes gespeeld en ben nu level 22. Zonder twijfel de beste COD sinds cod4. Ik had eerst mijn twijfels bij dat springen met dat exoskelet maar het speelt zo soepel dat ik het echt een enorme toevoeging vindt. Ook gaaf dat je nu af en toe random supply drops krijgt met bonussen (net zoals battlepacks in battlefield 4), heb al een keer double xp verlengt tijd gekregen en een paar keer unique weapons en tijdelijke armor verbeteringen.

De maps zijn grafisch voor cod begrippen behoorlijk sterk. De filmpjes die je online ziet doen geen recht aan hoe scherp het er uit ziet op de ps4. Echt mooi. De maplayouts vind ik voor de maps die ik nu gespeeld heb echt heel goed. Ze zijn compact maar door de meerdere lagen (verticaliteit) in de maps zijn ze toch groter dan je denkt.

De gameplay is zoals eerder genoemd enorm soepel, geen lag gemerkt vandaag of rare dingen gezien. Wel ontbreekt de recoil bij de wapens (net zoals in black ops 2). Daardoor wordt het wel wat makkelijk, maar het is eigenlijk ook wel heel goed vanwege de jump mogelijkheden. Je krijgt echt overal beloningen voor, of je nu iemand zijn scorestreak onderbreekt of iemand uit de lucht schiet tijdens een jump, overal hangen medailles aan die xp opleveren. Ook heb je challenges in de games die je zelf kunt halen om supply drops of verbeteringen aan je wapen te verdienen. Het lijkt een beetje op een mmo achtige opzet en ik vind het wel veel toevoegen.

De coop versie hebben we ook geprobeerd, hier moet je met maximaal 4 man waves overleven, dit gaat tot 25 waves daarna blijft die op level 25 staan. Het is hetzelfde als in modern warfare 2 met 1 uitzondering, je krijgt nu tussendoor ook opdrachten die je moet vervullen, zoals pak X aantal dogtags, of vindt X aantal Intel, etc. Het is een grappige versie, maar denk dat je er wel snel op uitgekeken bent.

Mijn conclusie tot nu toe is dat de multiplayer vele malen beter is dan die van Ghost. Hij is wel simpeler maar dat komt de speelbaarheid ten goede. De enorme hoeveelheid wapen mogelijkheden en suit uitbreidingen die je kunt verdienen van het challenge systeem maakt het wel dat dit een deel van je speelstijl gaat beinvloeden, wat ik zelf wel fijn vindt om wat extra doelen tijdens multiplayer te hebben. De nieuwe mode genaamd momentum is de mode om snel te levelen. Hierin moet je 5 vlaggen op een rij zien te veroveren (deze mode genaamd chainlink zit ook in battlefield 4 in 1 van de DLC packs). Hierin haal je met gemak over de 30 kills en haal je zo'n 25000 tot 30000 punten per potje (nu met double xp). Ik ben nu gestopt want het levelen ging me iets te snel met double xp en wil niet te snel het max level zijn.

Mijn mening is dat dit heel lang gespeeld gaat worden, op de 1 of andere manier klopt het allemaal als je het speelt, dat gevoel heb ik niet gehad bij ghost. Dus ghost kan van de ps4 af, die speel ik toch niet meer :D

Voor een indruk hier een filmpje van het 2e potje dat ik speelde.
Laatst bewerkt op: di. 04 november, 2014, 10:11 door qrobinez