13773 keer gelezen

Topic: Bloodborne

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Darkenoid

Re: Bloodborne

Reactie #15 Gepost op: za. 28 maart, 2015, 19:45
Hallo, voeg me gerust toe om samen bloodborne te spelen, PlayStation ID: "BrentJanssens" , ik ben lvl 39, ik weet niet meer waar ik ben in het spel, ik werd gedood door een random monster en ineens ontwaak ik ergens ...? Ben het nog aan het uitzoeken.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Bloodborne

Reactie #16 Gepost op: za. 28 maart, 2015, 19:49
Citaat van: Darkenoid op za. 28 maart, 2015, 19:45

Hallo, voeg me gerust toe om samen bloodborne te spelen, PlayStation ID: "BrentJanssens" , ik ben lvl 39, ik weet niet meer waar ik ben in het spel, ik werd gedood door een random monster en ineens ontwaak ik ergens ...? Ben het nog aan het uitzoeken.

Da's nogal een avontuur
 

Offline Darkenoid

Re: Bloodborne

Reactie #17 Gepost op: za. 28 maart, 2015, 19:55
Citaat van: Heer_Vonck op za. 28 maart, 2015, 19:49

Da's nogal een avontuur


Haha ja, inderdaad, ik weet totaal niet meer waar ik ben. btw: is er een manier om te zien hoeveel keer je al bent gestorven? zal al dicht bij de 100 keer komen volgens mij.. ^^"
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Bloodborne

Reactie #18 Gepost op: za. 28 maart, 2015, 20:38
Citaat van: Darkenoid op za. 28 maart, 2015, 19:55

Haha ja, inderdaad, ik weet totaal niet meer waar ik ben. btw: is er een manier om te zien hoeveel keer je al bent gestorven? zal al dicht bij de 100 keer komen volgens mij.. ^^"


Geen idee, mss ergens op het beginscherm maar heb het zelf nog niet gevonden. In demon souls kon je dit in de tempel bekijken. Ik zal volgens mij rond de 30 zitten. Heb nog nooit een spel zo voorzichtig gespeeld :p.
 

Offline ara

Re: Bloodborne

Reactie #19 Gepost op: zo. 19 april, 2015, 19:03
Ik heb dit spel gekocht omdat ik maar niet kon geloven dat er games bestaan die echt zo moeilijk schijnen te zijn.
Maar tis wel degelijk zo!  :'( Damn, gelukkig dat er nergens een getal staat da zegt hoeveel keer je dood bent  gegaan. Ik kom zeker aan de 100+ en zit nog maar aan dat eerste groot monster (heb het wel verslaan... joepie  :| )

ik ga hem aan de kant zwieren... en toch... het geeft iedere keer een kick wanneer je toch ietske verder komt.
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Bloodborne

Reactie #20 Gepost op: ma. 20 april, 2015, 08:18
Citaat van: ara op zo. 19 april, 2015, 19:03

Ik heb dit spel gekocht omdat ik maar niet kon geloven dat er games bestaan die echt zo moeilijk schijnen te zijn.
Maar tis wel degelijk zo!  :'( Damn, gelukkig dat er nergens een getal staat da zegt hoeveel keer je dood bent  gegaan. Ik kom zeker aan de 100+ en zit nog maar aan dat eerste groot monster (heb het wel verslaan... joepie  :| )

ik ga hem aan de kant zwieren... en toch... het geeft iedere keer een kick wanneer je toch ietske verder komt.


Waar heb je het meeste problemen mee?
Ik kan altijd wat tips geven. Ik ben die games intussen zo gewend dat ik al op voorhand weet wat er gaat gebeuren...

Als het kan zeker de hulp inroepen van coöppartners met je belletje. Dan gaat het stukken makkelijker en je kan leren van de anderen.
 

Offline ara

Re: Bloodborne

Reactie #21 Gepost op: ma. 20 april, 2015, 09:34
Grotendeels ligt het probleem met mijn onkunde. Wanneer die mannekes slaan, ben ik nogal traag om me uit de voeten te maken.  :$ lol
En ik weet mijn opdracht niet. Ik ben jager ok, maar moet ik ergens naartoe?  En waarom staat dat nergens aangegeven?  Zo van die dingen.  :) :p
 

Offline Teun de Dreun

Re: Bloodborne

Reactie #22 Gepost op: ma. 20 april, 2015, 16:31
Zo te lezen ben ik rap klaar met dit spel  (I hate to die!) maar ga het een welverdiende poging geven. 
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Bloodborne

Reactie #23 Gepost op: ma. 20 april, 2015, 20:05
Citaat van: ara op ma. 20 april, 2015, 09:34

Grotendeels ligt het probleem met mijn onkunde. Wanneer die mannekes slaan, ben ik nogal traag om me uit de voeten te maken.  :$ lol
En ik weet mijn opdracht niet. Ik ben jager ok, maar moet ik ergens naartoe?  En waarom staat dat nergens aangegeven?  Zo van die dingen.  :) :p


Dat eerste komt met het oefenen. Vooral op tijd weten weg te rollen is hier belangrijk, en niks overhaasten.

Dat tweede maakt het spel net zo aantrekkelijk. Het hanteert het principe van "zoek het zelf maar uit". Dat mis ik toch in andere games.
Doorgaans komt het er dan op aan van de weg te zoeken van de minste weerstand. Maar je kan er altijd een roadmap bijhalen van een online bron.
 

Offline Teun de Dreun

Re: Bloodborne

Reactie #24 Gepost op: di. 21 april, 2015, 09:28
Is het mogelijk om het 1e monster te verslaan of is het de bedoeling om weg te lopen? Een klap of 20 geven lukt me wel maar ga elke keer dood en  vond het toen wel welletjes voor de avond.

Graphics zijn erg goed al ben ik geen fan van het sfeertje.   







 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Bloodborne

Reactie #25 Gepost op: di. 21 april, 2015, 13:04
Citaat van: Teun de Dreun op di. 21 april, 2015, 09:28

Is het mogelijk om het 1e monster te verslaan of is het de bedoeling om weg te lopen? Een klap of 20 geven lukt me wel maar ga elke keer dood en  vond het toen wel welletjes voor de avond.

Graphics zijn erg goed al ben ik geen fan van het sfeertje.


Nee, je moet het monster verslaan.
Heb je al geprobeerd hulp op te roepen met je belletje?

Veel mensen zijn precies in de val getrapt, dat dit wel degelijk een Dark Souls game is:

 

Offline Teun de Dreun

Re: Bloodborne

Reactie #26 Gepost op: di. 21 april, 2015, 13:25
Thanks dan gaat het lastig worden zonder wapens :D Zag wel een filmpje waar iemand er voorbij liep dus ga dat proberen en daarna belletje denk ik.
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Bloodborne

Reactie #27 Gepost op: di. 21 april, 2015, 20:19
Citaat van: Teun de Dreun op di. 21 april, 2015, 13:25

Thanks dan gaat het lastig worden zonder wapens :D Zag wel een filmpje waar iemand er voorbij liep dus ga dat proberen en daarna belletje denk ik.


Ah, je hebt het echt over het allereerste monster. Ik dacht dat je de eerste "eindbaas" bedoelde.

Ging je dan niet naar "The Hunter's Dream", wanneer je door dat eerste monster wordt gedood? En daar kan je dan wapens kopen.

De "tutorial" in deze games eindigt doorgaans met jouw dood, zodanig dat je het concept direct beet hebt.
 

Offline Teun de Dreun

Re: Bloodborne

Reactie #28 Gepost op: wo. 22 april, 2015, 09:12
Citaat van: Kenneth op di. 21 april, 2015, 20:19

Ah, je hebt het echt over het allereerste monster. Ik dacht dat je de eerste "eindbaas" bedoelde.

Ging je dan niet naar "The Hunter's Dream", wanneer je door dat eerste monster wordt gedood? En daar kan je dan wapens kopen.

De "tutorial" in deze games eindigt doorgaans met jouw dood, zodanig dat je het concept direct beet hebt.


Haha ja de 1e :D  Ik kreeg wel wapens in de Dream maar heb niks gekocht omdat me dat niet nodig leek na 1min in de game te zijn. Ik moet er maar eens goed voor gaan zitten en dan komt het helemaal goed.
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Bloodborne

Reactie #29 Gepost op: wo. 22 april, 2015, 15:21
Awsome nog 3 Thropy's nodig (2 van Dungeon), vergeet ik op het einde goed op te slaan...Kan ik het spel nog eens opnieuw spelen --'