5043 keer gelezen

Topic: Battlefield Hardline

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield Hardline

Reactie #15 Gepost op: wo. 04 februari, 2015, 15:38
Citaat van: qrobinez op wo. 04 februari, 2015, 13:48

gisteren is de nieuwe open beta gelanceerd, deze kun je tot 8 februari spelen.
Ik heb hem gisteren geprobeerd en ik weet het nog niet zo of het wel zo mooi is, de graphics zijn onder ps3 waardig (zal wel door de beta komen), maar vooral het spelen zelf vond ik tegenvallen, het tempo ligt nogal hoog en het is meer cod.

Wat vinden julllie er van?

Overigens als er meer mensen spelen, iemand zin om dit vanavond (4 februari) rond 8 uur even met een aantal personen online te proberen?


Event inplannen?
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield Hardline

Reactie #16 Gepost op: wo. 04 februari, 2015, 15:49
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 04 februari, 2015, 15:38

Event inplannen?

kan dat voor betas?

even proberen :)
 

Offline Anbulone

Re: Battlefield Hardline

Reactie #17 Gepost op: do. 26 februari, 2015, 10:15
Kvond em ni slecht, het eerste half uur was het wel wennen.
De wauw factor had ik ni maar da heb ik al lang ni meer in games.
Te veel gewend zeker?
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield Hardline

Reactie #18 Gepost op: wo. 18 maart, 2015, 13:27
Morgen is het zover, de langverwachte release van Battlefield Hardline.
Alle zorgen zijn blijkbaar voor niets geweest want de review cijfers zijn torenhoog tussen de 7 en 9,5 bij de meeste sites. Zowel de singleplayer als de multiplayer worden flink gewaardeerd in de reviews waarbij je regelmatig leest dat het een volwaardige game is geworden en niet een BF4 mod zoals veel mensen bang voor waren.

Ik ben er klaar voor, laat die game maar komen :)
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield Hardline

Reactie #19 Gepost op: wo. 18 maart, 2015, 14:07
Inderdaad, al reviews gezien en de SP zou zelfs één van de betere zijn
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: Battlefield Hardline

Reactie #20 Gepost op: do. 19 maart, 2015, 16:14
eerste indruk:

single player: gaaf, graphics zijn goed en het politiethema is mooi uitgewerkt. Ook de presentatie in de vorm van een televisieserie vind ik veel toevoegen.

Multiplayer: geweldig! Ik vind het behoorlijk anders dan BF4, het is meer COD op grote maps met veel spelers met de BF4 manier van wapens. Tempo ligt lekker hoog en je maakt enorm makkelijk kills. Geen lag gezien tijdens de sessies. Graphics zijn goed, wel iets minder dan BF4, maar goed genoeg voor de map groottes.
 

Offline Biglia

  • Level 1
  • *
  • psnBiglia
  • Berichten: 30
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield Hardline

Reactie #21 Gepost op: do. 19 maart, 2015, 16:35
Citaat van: qrobinez op do. 19 maart, 2015, 16:14

eerste indruk:

single player: gaaf, graphics zijn goed en het politiethema is mooi uitgewerkt. Ook de presentatie in de vorm van een televisieserie vind ik veel toevoegen.

Multiplayer: geweldig! Ik vind het behoorlijk anders dan BF4, het is meer COD op grote maps met veel spelers met de BF4 manier van wapens. Tempo ligt lekker hoog en je maakt enorm makkelijk kills. Geen lag gezien tijdens de sessies. Graphics zijn goed, wel iets minder dan BF4, maar goed genoeg voor de map groottes.


Ik heb ook net wat MP gameplay bekeken, het is inderdaad wel aan het evolueren naar het meer hectischere COD... Ik ben grote fan van BF, maar dat schrikt me wel wat af om het te kopen.
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield Hardline

Reactie #22 Gepost op: ma. 23 maart, 2015, 17:02
hele weekend bf hardline gespeeld, en ben nog steeds enthousiast, de multiplayer speelt behoorlijk lekker, echter er zijn toch ook wel wat kanttekeningen te plaatsen bij deze game.

Met name het spawnsysteem is simpelweg idioot, zeker 60 procent en meestal meer van de spawns ben je direct dood voordat je ook maar kunt reageren. Enige safe way om dat te voorkomen is door steeds maar weer in je basis te spawnen. Ik had liever dat spawn systeem van bf4, dat werkt stukken beter. Dit komt ook omdat de maps veel te klein zijn voor 64 man, dus als je al ergens spawned is het bijna altijd in een crossfire of met je rug naar de tegenstander toe. Je kunt simpelweg niets doen. In conquest small is het al een stuk beter, daar speel je met 32 man. Dan heb je het ook nog wel

Snipen is veel te gemakkelijk nu, ik ben totaal geen sniper, maar zelfs ik raak de 1 na de ander als ik met de sniper speel (wat ik overigens niet vaak doe omdat ik dat geen moer aan vind), maar als ik het al kan zonder oefening, kun je nagaan wat iemand er mee kan als die wel graag sniper speelt.

Het meer cod gevoel vind ik wel bij de game passen overigens, ik vind de game ook zeker niet slecht, maar met name dat spawn systeem moet compleet op de schop wil dit leuk blijven.

 ik vind overigens de graphics op somige maps de ps4 behoorlijk achter blijven als ik het vergelijk met de laatste maps van bf4 op de ps4. Ik weet dat het een oude frostbite versie is, maar iets meer aandacht had er wel aan besteed mogen worden, zeker als je kijkt naar de grond textures en popup, dat loopt mijlenver achter op de bf4 versie inmiddels.
 

Offline Biglia

  • Level 1
  • *
  • psnBiglia
  • Berichten: 30
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield Hardline

Reactie #23 Gepost op: ma. 23 maart, 2015, 18:39
In conquest vallen die spawnkills zeer goed mee. Je moet maar eens een rondje TDM spelen...
Verder is Hardline inderdaad wel goed, maar zeker niet de beste uit de BF-reeks.
 

Offline Clipie

  • Level 1
  • *
  • Have Fun Game ON !!
  • psnclipienl
  • Berichten: 10
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield Hardline

Reactie #24 Gepost op: di. 31 maart, 2015, 14:56
Ik vondt het in begin even wennen maar na een aantal uurtjes spelen ging het toch wel lekker.
En nu na nog wat uurtjes vindt ik het nog steeds erg leuk.
Mensen die hardline spelen mogen me altijd toevoegen PSN Name clipienl


Game on !!
 

Offline crazyrebelx

Re: Battlefield Hardline

Reactie #25 Gepost op: di. 31 maart, 2015, 18:12
Ik moest er ook aan wennen maar nu doe ik het tussen door.
En bevalt me goed.
Wie wil voeg me gerust toe PSN Name crazyrebelx
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield Hardline

Reactie #26 Gepost op: za. 02 mei, 2015, 14:34
 

Offline mister_bigboss

Re: Battlefield Hardline

Reactie #27 Gepost op: ma. 22 juni, 2015, 02:15
Hallo,

Wie wilt er samen  assignments vrij spelen?
 

Offline VaSaMiAn

Re: Battlefield Hardline

Reactie #28 Gepost op: za. 26 september, 2015, 10:26


Dit is zowel voor Battlefield Hardline als Battlefield 4
 

Offline Teun de Dreun

Re: Battlefield Hardline

Reactie #29 Gepost op: di. 13 oktober, 2015, 12:15
Op moment is de game in de aanbieding op PSN (bf4 en 5 samen voor 24€ of bf5 deluxe voor 28€) is het nodig om de dlc's te hebben en is de deluxe versie aan te raden ivm sterkere wapens?