2492 keer gelezen

Topic: For Honor

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

For Honor

Gepost op: do. 09 februari, 2017, 16:44
Deze game komt volgende week uit, wie haalt hem?
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: For Honor

Reactie #1 Gepost op: do. 09 februari, 2017, 17:06
Ik sla deze even over. Was er na de beta niet helemaal enthousiast over. Heb geen "klik" met deze game.
 

Offline DutchElite

Re: For Honor

Reactie #2 Gepost op: zo. 12 februari, 2017, 16:03
Ik ga 't kopen wat een tof spel!
 

Offline qrobinez

Re: For Honor

Reactie #3 Gepost op: wo. 15 februari, 2017, 11:40
ik moet eerlijk zeggen dat ik de game (heb de beta gespeeld) best goed vond, het zag er goed uit, de gameplay was goed en het wat goed uitgevoerd.

Het is geen game voor mij, dit is niet mijn type gameplay, maar ik kan begrijpen dat veel mensen deze game erg leuk gaan vinden.
Wat voor mij een totale No Go is, is het kopen van voordeel via 'micro' transacties van 5 tot 100 euro! (dat is toch geen micro meer te noemen). Dit gaat al snel een tweedeling tussen spelers geven aangezien je toch wel het nodige voordeel nu kan kopen. Voor mij een absolute reden om zo'n spel ook over te slaan (afgezien van de gameplay die niet mijn ding is).

Maar het is absoluut een mooie titel voor de liefhebbers die dat micro transactie model niets kan schelen.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: For Honor

Reactie #4 Gepost op: wo. 15 februari, 2017, 12:39
weer typisch ubishit

- online DRM - dus geen internetconnectie en je kan de SP niet spelen (niet zo erg)
- P2P connectie -  disconnects en latency voor- en nadelen zullen dus schering en inslag zijn, servers runnen kost natuurlijk geld...
- micro transacties zitten nu bijna in elk game, heb ik niks op tegen als het gaat om skins etc. te kopen, maar als het echt naar de P2W kant neigt...

je betaalt dus de volle pot, 2 maal want er hangt wss ook weer een lijvig seasonpass aan vast, voor een game die een F2P model heeft  8)

is natuurlijk ubi niet alleen en de game is op zich toch eens iets anders, maar we moeten tegenwoordig meer dan 100€ uitgeven om een volledig game te hebben en dan proppen ze het nog vol met microtransacties, maar dedicated servers draaien kan er dan natuurlijk niet van af
Laatst bewerkt op: wo. 15 februari, 2017, 12:43 door diknmuis 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline DutchElite

Re: For Honor

Reactie #5 Gepost op: wo. 15 februari, 2017, 12:40
Gister een paar uur mp gedaan echt super.!
Als je met vier een beetje samenwerkt gaat t als een speer.
Het betere hakbijl in hoofd slaan werk zeg maar... :)
Vanavond de Story beginnen schijnt ook coop te kunnen.
En wat de micro betreft mp tegen bots ipv pvp is goed te doen héb je geen duur betaalde tegenstanders..
 

Offline DutchElite

Re: For Honor

Reactie #6 Gepost op: wo. 15 februari, 2017, 12:44
Citaat van: diknmuis op wo. 15 februari, 2017, 12:39

weer typisch ubishit

- online DRM - dus geen internetconnectie en je kan de SP niet spelen (niet zo erg)
- P2P connectie -  disconnects en latency voor- en nadelen zullen dus schering en inslag zijn, servers runnen kost natuurlijk geld...
- micro transacties zitten nu bijna in elk game, heb ik niks op tegen als het gaat om skins etc. te kopen, maar als het echt naar de P2W kant neigt...

je betaalt dus de volle pot, 2 maal want er hangt wss ook weer een lijvig seasonpass aan vast, voor een game die een F2P model heeft  8)

is natuurlijk ubi niet alleen en de game is op zich toch eens iets anders, maar we moeten tegenwoordig meer dan 100€ uitgeven om een volledig game te hebben en dan proppen ze het nog vol met microtransacties, maar dedicated servers draaien kan er dan natuurlijk niet van af


Nergens last van gehad alles werkste tenminste gister hoe 't vandaag is dat is nog afwachtten natuurlijk....;-)
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: For Honor

Reactie #7 Gepost op: di. 21 februari, 2017, 08:28
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308
  • 1