4263 keer gelezen

Topic: Call of Duty: Infinite Warfare

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #15 Gepost op: ma. 07 november, 2016, 20:08
Citaat van: diknmuis op ma. 07 november, 2016, 18:40

zijn er dan al kerstdeals?  :o
 :p


nein :p kameraad dat cheap weg dee ni zijn ding :o ma nu ist wel ff gedaan me games te kope of krijg ambras met de misses :p


Nu ff de singleplayer en multiplayer gedaan en damn multiplayer speelt zoveel meer soepel dan cod, singleplayer is ook goed maar heb tot nu toe nog altijd meer het waauw effect bij de singleplayer van cod.
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline VaSaMiAn

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #16 Gepost op: vr. 27 januari, 2017, 17:09
Call of Duty fans opgelet! Vanaf vanavond  om 19u00 tot en met maandag 19u00 gaat het Call of Duty dubbel XP weekend van start. Dit geldt voor Call of Duty: Infinite Warfare en Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
 

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #17 Gepost op: wo. 15 februari, 2017, 11:37
gisteren eindelijk de single player van deze game weten uit te spelen, ik moet zeggen dat het einde van de game redelijk goed is (het laatste uur), helaas was de rest helemaal niet leuk om te spelen, een ongeinspireerd wannabee mass effect sfeertje zat er in.

Wat een slechte game was dit, ik vind het de slechtste cod in de hele serie tot nu toe (zowel SP als MP)


 

Offline VaSaMiAn

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #18 Gepost op: do. 16 februari, 2017, 19:44
 

Offline Bellovux

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #19 Gepost op: do. 16 februari, 2017, 20:05
Citaat van: qrobinez op wo. 15 februari, 2017, 11:37

gisteren eindelijk de single player van deze game weten uit te spelen, ik moet zeggen dat het einde van de game redelijk goed is (het laatste uur), helaas was de rest helemaal niet leuk om te spelen, een ongeinspireerd wannabee mass effect sfeertje zat er in.

Wat een slechte game was dit, ik vind het de slechtste cod in de hele serie tot nu toe (zowel SP als MP)



Een 2-tal weken geleden ook uitgespeeld, onmiddellijk na Modern Warfare.
Dan was Infinite inderdaad een ferme tegenvaller.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊