4247 keer gelezen

Topic: Call of Duty: Infinite Warfare

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Call of Duty: Infinite Warfare

Gepost op: wo. 02 november, 2016, 07:27
Wie gaat deze halen?
 

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #1 Gepost op: wo. 02 november, 2016, 10:14
hij is al geinstalleerd op mijn ps4, dus het is wachten op de release dag tot hij geactiveerd wordt.

Ik ben benieuwd aangezien er nu ook een COD VR Missie bij zit :)
 

Offline kleine_vernimme

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #2 Gepost op: wo. 02 november, 2016, 12:16
Ik ga passen voor deze. Enkel de Remaster wil ik wel maar zo lang die niet apart te verkrijgen is, laat ik deze aan me voorbij gaan.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #3 Gepost op: wo. 02 november, 2016, 12:44
wss ook niet halen, denk dat bij vele mensen de 'uitmelkerij' nu toch echt zwaar gaat doorwegen en ze COD voor bekeken gaan houden

zelfs grote YTers die niks anders deden dan COD zijn het wat beu precies
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline DutchElite

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #4 Gepost op: wo. 02 november, 2016, 13:01
Sla voorlopig over nog zoveel liggen wat ik nog niet aangeraakt heb of te weinig... ;)
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #5 Gepost op: wo. 02 november, 2016, 13:55
ik pas ook denk eerder voor titanfall 2 te gaan ipv cod
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #6 Gepost op: wo. 02 november, 2016, 14:25
Citaat van: Kelthor op wo. 02 november, 2016, 13:55

ik pas ook denk eerder voor titanfall 2 te gaan ipv cod

ik kan het me voorstellen, zelf vind ik titanfall 2 ook veel lekkerder spelen dan de COD Infinite Warfare beta. Die beta voelde voor mij aan als de zoveelste mappack. Titanfall 2 heeft een wat snellere gameplay dan COD plus de nodige variatie en taktische mogelijkheden door het gebruik van de Titans. Wat ook een enorm voordeel is van titanfall 2 is dat er AI bot waves in sommige gamemodes gemixed worden met de echte spelers en onderdeel zijn van de gameplay.

Bijvoorbeeld bounty hunt, hierin moet je steeds 2 waves van AI bots doodmaken waarmee je geld verdient, uiteraard levert het killen van  echte spelers van het andere team meer geld op dan die van de bots (je krijgt de helft van het geld dat die speler al bij elkaar verdient heeft) en het spel gaat door totdat de wave verslagen is. dan gaan er 2 bank locaties open en daar kun je je geld storten (wat bepaalt welk team als eerste 5000 dollar heeft verdiend). Maar je kunt wel nagaan dat spelers je bij die bank opwachten om jouw neer te schieten voordat je bank't en daar komt een stuk strategie om de hoek kijken.

Mede doordat je ook wat simpelere AI er tussen hebt lopen is het 1 en al actie, als je dan nagaat dat er ook nog titans tussendoorlopen die je zelfs als pilot wel kapot kan krijgen, dan is dit vele malen leuker dan het zoveelste potje COD op een nieuwe map. Althans dat is mijn mening natuurlijk :D

De single player van titanfall 2 is geweldig, het is 1 achtbaan met veel 'jump' puzzels, time shifting momenten en verschillende lokaties. Echt in 1 keer uitgespeeld, zo leuk was die.

Ik denk dat COD het dit jaar van zijn trouwe userbase moet gaan hebben, want ze zijn naar mijn mening wel ingehaald door de huidige games die er grafisch ook nog eens stukken beter uitzien (afgaande op de beta die ik gespeeld heb ).
 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #7 Gepost op: wo. 02 november, 2016, 22:55
Ik
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #8 Gepost op: ma. 07 november, 2016, 09:54
Gistereavond het verhaal uit, Single player is zoals cod moet zijn micheal bay achtige toestanden en een straf verhaal (them feels boyy). En de multiplayer is gewoon een ramp. voila
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #9 Gepost op: ma. 07 november, 2016, 10:04
Citaat van: Kelthor op ma. 07 november, 2016, 09:54

Gistereavond het verhaal uit, Single player is zoals cod moet zijn micheal bay achtige toestanden en een straf verhaal (them feels boyy). En de multiplayer is gewoon een ramp. voila

ik ben halverwege de single player, ik vind hem erg goed (ook die lucht gevechten zijn erg goed uitgevoerd). Wel vind ik het aantal filmpjes erg hoog en langdradig, het komt regelmatig voor dat je bijna 5 minuten naar een cutscene zit te kijken, voordat je zelf weer wat mag doen. Maar het is wel een lekkere hollywood achtige single player geworden.

Multiplayer voelt een beetje stroef aan. Het speelt als de zoveelste mappack die net niet helemaal lekker loopt. Dat kan overigens aan mij liggen aangezien ik de gameplay vergelijk met titanfall 2 die vele malen soepeler speelt. Wat ik erg sterk vind aan de multiplayer is dat je continu missies krijgt tijdens de gameplay (3 stuks actief) die extra keys opleveren. Dat maakt dat je toch net wat anders de multiplayer speelt en het is leuker dan ik vooraf verwacht had.

Wel heb ik het idee dat deze COD niet echt populair is, er zijn gewoon minder mensen online, wat je vooral merkt in de niet standaard gameplay modes die regelmatig lege lobbies opleveren. Team deathmatch en domination zijn wel goed gevuld, daar kom je wel direct in een game.

Wat betreft de netcode, het hangt er een beetje van af. Soms raak ik helemaal niets en zie ik in de kill cam dat ik al dood ben voordat ik die ander überhaupt gezien heb, maar op andere tijden werkt het erg goed en klopt de kill cam met wat ik zelf beleef. Het is overigens wel frustrerend als je geen battle kan winnen omdat de ander je eerder ziet, maar als ik dat nu zie dan stop ik met de game en probeer het later op de dag wel weer opnieuw.

Als ik de doodstille COD forums een beetje lees en de aantallen zie die op pc spelen (via steamstats) dan is deze COD in ieder geval geen succes. Goed nieuws voor de mensen die COD op windows 10 willen kopen, de game is inmiddels flink goedkoper geworden als noodmaatregel omdat daar niemand speelde en de lobbies leeg waren. Dus als je hem nog wilt hebben dan is de prijs daar het voordeligst.
Laatst bewerkt op: ma. 07 november, 2016, 10:07 door qrobinez 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #10 Gepost op: ma. 07 november, 2016, 10:12
probleem is wel dat win10 en steam niet kunnen samen spelen blijkbaar...
en dat het op pc totaal niet optimaal draait zal daar ook niks goeds aan doen
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #11 Gepost op: ma. 07 november, 2016, 11:29
Citaat van: diknmuis op ma. 07 november, 2016, 10:12

probleem is wel dat win10 en steam niet kunnen samen spelen blijkbaar...
en dat het op pc totaal niet optimaal draait zal daar ook niks goeds aan doen

klopt
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #12 Gepost op: ma. 07 november, 2016, 15:20
Citaat van: qrobinez op ma. 07 november, 2016, 10:04

Multiplayer voelt een beetje stroef aan. Het speelt als de zoveelste mappack die net niet helemaal lekker loopt. Dat kan overigens aan mij liggen aangezien ik de gameplay vergelijk met titanfall 2 die vele malen soepeler speelt.


Ik heb net hetzelfde gevoel, ben net titanfall 2 gaan halen dus ben benieuwd
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #13 Gepost op: ma. 07 november, 2016, 15:21
Citaat van: Kelthor op ma. 07 november, 2016, 15:20

Ik heb net hetzelfde gevoel, ben net titanfall 2 gaan halen dus ben benieuwd

ik vermoed dat je die erg leuk gaat vinden, groot voordeel is dat je in de settings , always run aan kunt zetten, dat doet iedereen overigens waardoor het tempo enorm vergroot wordt.

heerlijke shooter is het geworden met veel variatie. Single player is ook heel erg goed!
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Infinite Warfare

Reactie #14 Gepost op: ma. 07 november, 2016, 18:40
Citaat van: Kelthor op ma. 07 november, 2016, 15:20

Ik heb net hetzelfde gevoel, ben net titanfall 2 gaan halen dus ben benieuwd

zijn er dan al kerstdeals?  :o
 :p
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308