2232 keer gelezen

Topic: Ledenlijst Hardcore Team

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Ledenlijst Hardcore Team

Gepost op: do. 23 juni, 2016, 11:09
Hier de namen van de leden die de competitief en ernstig Overwatch willen spelen:

  • trebber
  • Countarno
  • Crapweazel
  • diknmuis?
Laatst bewerkt op: vr. 24 juni, 2016, 23:22 door Heer_Vonck 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #1 Gepost op: do. 23 juni, 2016, 11:55
I'm in!
 

Offline Crapweazel

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #2 Gepost op: do. 23 juni, 2016, 13:08
Me 2!
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline Countarno

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #3 Gepost op: do. 23 juni, 2016, 13:41
Voor de volledigheid zal ik mijn huidige situatie hier eerst verduidelijken.

Ik studeer normaal in augustus af. Ik woon nog enkele maanden thuis maar ik ben van plan om binnenkort met mijn vriendin te gaan samenwonen. Mijn ouders verhuizen de komende weken naar een nieuwe woning. Kortom het is een drukke tijd voor veel verandering. Mijn prioriteiten liggen uiteraard bij mijn familie en vriendin. Dit gezegd zijnde ben ik echt enthousiast om met jullie een competitive overwatch team op te zetten. Ik ben dan ook van plan om ondanks de drukke periode mij hiervoor te engageren.

Samengevat: I'm in!!!!
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #4 Gepost op: do. 23 juni, 2016, 15:28
Citaat van: Countarno op do. 23 juni, 2016, 13:41

Voor de volledigheid zal ik mijn huidige situatie hier eerst verduidelijken.

Ik studeer normaal in augustus af. Ik woon nog enkele maanden thuis maar ik ben van plan om binnenkort met mijn vriendin te gaan samenwonen. Mijn ouders verhuizen de komende weken naar een nieuwe woning. Kortom het is een drukke tijd voor veel verandering. Mijn prioriteiten liggen uiteraard bij mijn familie en vriendin. Dit gezegd zijnde ben ik echt enthousiast om met jullie een competitive overwatch team op te zetten. Ik ben dan ook van plan om ondanks de drukke periode mij hiervoor te engageren.

Samengevat: I'm in!!!!


Heb je zoal een tijdschema wanneer al dat staat te gebeuren? Ten tijde dat Pascal verhuisde was dat 3 daagjes hinder en het was over :)
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #5 Gepost op: do. 23 juni, 2016, 16:04
ik wil evt ook meedoen maar...

het moet imo vooral fun blijven, net zoals we nu spelen, als het een sleur en frustratie wordt zal iedereen snel afhaken

denk vooral dat het moeilijk zal zijn om steeds (de vaste) 6 man op bepaalde tijdstippen samen te krijgen, afhankelijk natuurlijk van hoeveel je wil spelen

doelen jullie op 6 man (vast team) of gewoon een groep die ranked wil spelen?
hou er ook rekening mee dat de ene mens al wa meer skills heeft dan de andere, dus niemand uitsluiten omdat ie minder presteert

ik zou imo liever gewoon blijven spelen als nu maar dan ranked, te veel ambitie en focus zal lijden dat dit alles niet lang zal blijven duren

soit das mijn gedacht natuurlijk  :$
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #6 Gepost op: do. 23 juni, 2016, 16:18
Citaat van: diknmuis op do. 23 juni, 2016, 16:04

ik wil evt ook meedoen maar...

het moet imo vooral fun blijven, net zoals we nu spelen, als het een sleur en frustratie wordt zal iedereen snel afhaken

denk vooral dat het moeilijk zal zijn om steeds (de vaste) 6 man op bepaalde tijdstippen samen te krijgen, afhankelijk natuurlijk van hoeveel je wil spelen

doelen jullie op 6 man (vast team) of gewoon een groep die ranked wil spelen?
hou er ook rekening mee dat de ene mens al wa meer skills heeft dan de andere, dus niemand uitsluiten omdat ie minder presteert

ik zou imo liever gewoon blijven spelen als nu maar dan ranked, te veel ambitie en focus zal lijden dat dit alles niet lang zal blijven duren

soit das mijn gedacht natuurlijk  :$


^
this
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline rebirth1984

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #7 Gepost op: do. 23 juni, 2016, 16:34
Citaat van: diknmuis op do. 23 juni, 2016, 16:04

ik wil evt ook meedoen maar...

het moet imo vooral fun blijven, net zoals we nu spelen, als het een sleur en frustratie wordt zal iedereen snel afhaken

denk vooral dat het moeilijk zal zijn om steeds (de vaste) 6 man op bepaalde tijdstippen samen te krijgen, afhankelijk natuurlijk van hoeveel je wil spelen

doelen jullie op 6 man (vast team) of gewoon een groep die ranked wil spelen?
hou er ook rekening mee dat de ene mens al wa meer skills heeft dan de andere, dus niemand uitsluiten omdat ie minder presteert

ik zou imo liever gewoon blijven spelen als nu maar dan ranked, te veel ambitie en focus zal lijden dat dit alles niet lang zal blijven duren

soit das mijn gedacht natuurlijk  :$

Volledig mee eens!!!
 

Offline Crapweazel

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #8 Gepost op: vr. 24 juni, 2016, 14:57
Citaat van: diknmuis op do. 23 juni, 2016, 16:04

ik wil evt ook meedoen maar...

het moet imo vooral fun blijven, net zoals we nu spelen, als het een sleur en frustratie wordt zal iedereen snel afhaken

denk vooral dat het moeilijk zal zijn om steeds (de vaste) 6 man op bepaalde tijdstippen samen te krijgen, afhankelijk natuurlijk van hoeveel je wil spelen

doelen jullie op 6 man (vast team) of gewoon een groep die ranked wil spelen?
hou er ook rekening mee dat de ene mens al wa meer skills heeft dan de andere, dus niemand uitsluiten omdat ie minder presteert

ik zou imo liever gewoon blijven spelen als nu maar dan ranked, te veel ambitie en focus zal lijden dat dit alles niet lang zal blijven duren

soit das mijn gedacht natuurlijk  :$


Voor mij is fun ook wel het belangrijkste. Persoonlijk heb ik wel meer fun als we kunnen winnen :) Als we dus 6 potjes achtereen verliezen omdat er eigenlijk meer gegrapt en gezeverd wordt dan gespeeld frustreet me dat wel een beetje. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben absoluut niet iemand die zijn stempel wil drukken of zijn wil wil opleggen. Ik vind het ook leuk als er gezeverd kan worden en dat er gelachen kan worden. Ik kan me gewoon niet goed concentreren als er teveel over andere zaken wordt gepraat "tijdens" een spel.

Ik ben ook niet iemand die daarover lastig gaat doen of hierover gaat beginnen zagen maar van mij mag er wel gewoon een balans zijn tussen zeveren en gamen ;)
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline Crapweazel

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #9 Gepost op: vr. 24 juni, 2016, 15:18
Citaat van: Crapweazel op vr. 24 juni, 2016, 14:57

Voor mij is fun ook wel het belangrijkste. Persoonlijk heb ik wel meer fun als we kunnen winnen :) Als we dus 6 potjes achtereen verliezen omdat er eigenlijk meer gegrapt en gezeverd wordt dan gespeeld frustreet me dat wel een beetje. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben absoluut niet iemand die zijn stempel wil drukken of zijn wil wil opleggen. Ik vind het ook leuk als er gezeverd kan worden en dat er gelachen kan worden. Ik kan me gewoon niet goed concentreren als er teveel over andere zaken wordt gepraat "tijdens" een spel.

Ik ben ook niet iemand die daarover lastig gaat doen of hierover gaat beginnen zagen maar van mij mag er wel gewoon een balans zijn tussen zeveren en gamen ;)



Daarmee gezegd zijnde heb ik me altijd al wel goed geamuseerd hoor, wil niet verwijtend overkomen ofzo. Absoluut niet de bedoeling.
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline DutchElite

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #10 Gepost op: vr. 24 juni, 2016, 17:03
Gaat mij vooral om de fun ook.
Is t dan ranked is dat mooi meegenomen.
Maar tactieken en vaste tijden en dat soort dingen is voor mij niet weggelegd.
Ben sowieso niet van verplichtingen.
Ik hou het wel bij de gewone manier van spelen.




 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #11 Gepost op: vr. 24 juni, 2016, 23:23
heb de eerste post aangepast, gewoon van Bjorn ben ik het niet zeker?

Ik zou voor een vlot verloop toch opteren voor minstens 7 personen eigenlijk
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Ledenlijst Hardcore Team

Reactie #12 Gepost op: do. 30 juni, 2016, 09:07
Als er hier niets uit de bus komt, vind ik dat niet echt een probleem. We hebben toch hetzelfde meegemaakt met Destiny en toen kwam het erop neer dat Jonny, Akim en ik toch andere kanalen vonden om die stap te zetten naar echt teamplay. Met Overwatch zal dat nu wel hetzelfde zijn, ik en Joris zitten dan ook al op the100.io waar we op het gemak mensen vinden voor elke occassie, mag dat nu zaterdag morgend, vrijdagavond of doordeweeks zijn.

@Countarno ik kan je de the100.io aanraden als je voor één specifiek spel echt vanalles wilt plannen en geen probleem hebt om met nieuwe mensen samen te spelen.

Ik wil gewoon fun hebben met een game, en met jullie is dat wat overheerst. Dat is belangrijk
 
  • 1