1676 keer gelezen

Topic: The division Incursion GLITCH!!

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

The division Incursion GLITCH!!

Gepost op: ma. 18 april, 2016, 08:23


gisteren gedaan! werkt ! al 2 groene drops ondertussen. half uurke werk  :)  beter dan 12000000 keer opnieuw te beginnen met hun kut quest...

woesndag komt er ne patch dus tegen dan is't gedaan met glitchen :p
 

Offline BartolomeusD

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #1 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 11:47
Ik zag het ook ja :(

Maar shit als dit in een loot-game doet mij persoonlijk overwegen om maar te stoppen met The Division.
Ik hou er niet van dat een game op zo'n manier gedomineerd kan worden, door exploits te gebruiken. Vooral voor PvP een dooddoener vind ik.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #2 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 12:05
Met dank aan Goofke en Co :p
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #3 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 16:20
Mjaaa da haalt de fun er ookwel uit
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #4 Gepost op: di. 19 april, 2016, 08:23
mjah, ik wil diejen incursion wel completen normaal. gisteren ng wa guides zitten bekijken.. tmoe te doen zijn op hard.
 

Offline Teun de Dreun

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #5 Gepost op: di. 19 april, 2016, 10:04
Op  hard is FL best simpel en zeker onnodig om te glitchen.  De CM mode heb ik 3x proberen te doen met MM en kwam steeds in een lobby met glitchers dus dat is nu de enige manier om het te spelen lijkt het.   

 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #6 Gepost op: di. 19 april, 2016, 10:16
blijkbaar gaat ubi mensen straffen die de glitch gebruikt hebben

typisch weer, iets uitbrengen die blijkbaar niet voldoende getest is en imo op niks trekt, mensen glitchen; ze halen het niet offline maar dan zouden ze straffen

ik vind het een zeer goed game maar als dit hun endgame wordt zal ik snel afhaken
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #7 Gepost op: di. 19 april, 2016, 10:36
Citaat van: diknmuis op di. 19 april, 2016, 10:16

blijkbaar gaat ubi mensen straffen die de glitch gebruikt hebben

klopt, dat heeft ubisoft inderdaad aangekondigd dat ze de mensen die die glitch gebruikt hebben flink gaan aanpakken. Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen? misschien alle high end items en set list gear afpakken of het account restoren van die spelers naar voor de falcon update?

Ik heb zelf die glitch niet gebruikt omdat ik de game liever gewoon speel zoals die bedoelt is en het voor lief neem dat ik dan lagere stats heb kwa items, maar ik vind het wel ver gaan om mensen die die glitch wel gebruiken te gaan straffen, ze hebben die glitch zelf er in laten zitten, dus ik snap wel dat mensen die glitch gebruiken.
 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #8 Gepost op: di. 19 april, 2016, 10:42
ze kunnen da nie volgens mij... precies alsof ze gaan checken wie er door ne muur heeft geglitched en al dan niet items gescoord heeft...
soit khebbet ene keer gedaan.  en dit is bij far nie den enigste glitch.. ge kunt momenteel non stop phoenix creds farmen door te glitchen door muren in dailys, tzelfden in DZ ...

ksnap zelfs nie dat die glitches er al zolang inzitn ipv alles direct offline te halen en te patchen.
 
anyway, ik wil hem dus wel ng es op hard completen (unglitched) met jullie en dan kunnen we gaan voor de challenged  ;) genoeg guides op tjoeptjube
 

Offline qrobinez

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #9 Gepost op: di. 19 april, 2016, 11:01
Citaat van: stoph op di. 19 april, 2016, 10:42

ze kunnen da nie volgens mij... precies alsof ze gaan checken wie er door ne muur heeft geglitched en al dan niet items gescoord heeft...
soit khebbet ene keer gedaan.

dat is extreem simpel te checken hoor, ze houden al je stats bij namelijk, dus tijd benodigd per missie, aantal kogels wat je afvuurt, de loot die je hebt gehaald binnen welke tijd, aantal kills dat er totaal voor de missie gemaakt zijn om die te halen, etc.

al die gegevens staan in je online profiel (er staat zelfs geen data meer lokaal voor je save games). Laatst hadden ze een probleem dat een serie spelers hun poppetje kwijt waren geraakt, die konden ze ook heel simpel terug zetten voor alleen die spelers (via een backup).

Dus het is echt niet moeilijk om precies aan te wijzen welke spelers glitchen of niet en daar actie op te ondernemen.

Neemt niet weg dat ik het onterecht vind dat ze in gaan grijpen en spelers gaan straffen. Het is naar mijn mening gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die de game biedt, en wat nou als je per ongeluk in een groep terecht komt die die glitch gebruiken en jijzelf dit eigenlijk helemaal niet wilde, dan zou je ook gestraft worden buiten je eigen schuld om.

Het enige waar ik me aan erger in de game is dat de balans wel compleet zoek is door dit soort acties voor de spelers die de game zonder glitches spelen. Dat is met name in de dark zone goed te merken, je hebt daar als 'vanilla' speler helemaal niets meer te zoeken, de end game daar is volledig verziekt door de onbalans en het feit dat spelers zich kapot vervelen en met groepen van 4 tot 8 dan maar continu rogue gaan. Ze pakken je loot niet eens op, het gaat puur om de verveling. Dus het wordt tijd dat met name de end game gefocused gaat worden op het single player gedeelte, of dat ze de balans compleet gaan herstellen in de dark zone waar je nu verplicht heen moet door die level caps op blueprints en wapens, die je weer nodig hebt in de SP.

 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #10 Gepost op: di. 19 april, 2016, 11:20
Ben eens benieuwd naar het vervolg hierop...  tot nu toe valt het wel mee in de dark zone voor mij, enigste keren dat ze mij team ganken is als ik die drop chest wil farmen. gegarandeerd in u hol gepakt als ge daar solo of met 3 man aan begint...

 

Offline Teun de Dreun

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #11 Gepost op: di. 19 april, 2016, 11:29
De community manager van Ubi kan alleen maar wijzen naar de gebruikers en dingen roepen om gebruikers bang te maken.  Mensen straffen gaat ze niet helpen met  de klanttevredenheid en als het goed is hebben ze op twitter aangegeven dat ze niemand gaan straffen.  De community manager roept vaker dingen en de officiële stream van de game gebruikt ook glitchers in de stream dus ik verwacht geen problemen met de verkregen items.   
 

Offline BartolomeusD

Re: The division Incursion GLITCH!!

Reactie #12 Gepost op: di. 19 april, 2016, 11:32
Zou een goede zaak zijn.
Als ze zouden aankondigen dat items verkregen dmv glitch gebruik worden gedelete dan zie ik dat niet eens als een straf, maar meer als herstellen van een fout en weer enigszins terugbrengen van de balans. Wel superdom dat zulke glitches erin zitten.
Ben benieuwd maar ik zie dat 'straffen' nog niet zo 1 2 3 gebeuren.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD
  • 1