1696 keer gelezen

Topic: [X] Daily's - DZ

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

[X] Daily's - DZ

Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 08:50
DM - DZ

Daily's en/of Dark Zone
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Daily's - DZ

Reactie #1 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 08:54
ben pas laat thuis vrees ik
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Daily's - DZ

Reactie #2 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 08:56
np, spring anders nog eens in de party als we nog online zijn
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Daily's - DZ

Reactie #3 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 09:18
Citaat van: diknmuis op ma. 21 maart, 2016, 08:56

np, spring anders nog eens in de party als we nog online zijn


will do
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline Rurouni

Re: Daily's - DZ

Reactie #4 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 09:59
Hier t zelfde. 19u haal ik niet maar als er nog een plek vrij is, join ik nadien wel.
 

Offline qrobinez

Re: Daily's - DZ

Reactie #5 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 10:28
ik ben er bij, 7 uur is een prima tijd voor mij :)

gisteren ook de daily challenges gedaan, zelfs met vreemden is dat leuk om te doen (random party). Misschien een goed idee om vanavond de challenge moeilijkheidsgraad te doen van de daily challenge voor de trophy? Je krijgt ook een gouden item dan als we dat halen.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Daily's - DZ

Reactie #6 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 11:58
gisteren eerste challenge gedaan, met 4 smart cover gebruiken dan lukt het aardig
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline ara

Re: Daily's - DZ

Reactie #7 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 13:20
Heb er zin in!  Platina is in de maak.  :)
 

Offline Teun de Dreun

Re: Daily's - DZ

Reactie #8 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 13:37
Heb afgelopen zaterdag en zondag de daily challenge mode gefarmed  met steeds nieuwe randoms en was steeds vlot klaar.   
 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Daily's - DZ

Reactie #9 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 14:53
't zit precies al vol ma kkom ng af later op den avond! :)
 

Offline qrobinez

Re: Daily's - DZ

Reactie #10 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 15:41
Citaat van: stoph op ma. 21 maart, 2016, 14:53

't zit precies al vol ma kkom ng af later op den avond! :)

gewoon doen en de party chat joinen :)

wat we ook kunnen doen als er meer man zijn is dat als we 1 challenge gedaan hebben dat we er even uitstappen en de groep in de game wisselen. Ik wil best na 1 challenge stoppen hoor om iemand anders ook de kans te geven die daily challenges te doen.

Komt goed :)
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Daily's - DZ

Reactie #11 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 18:33
iedereen welkom in de party

moet nog de gewone dailys doen ook dus we kunnen ons op spiltsen/verdelen/helpen waar nodig is
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: Daily's - DZ

Reactie #12 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 21:47
tsjonge, wat een vette sessie was dit, we begonnen voortvarend aan de eerste daily missie op challenge mode voor de trophy. Dat was de eerste 10 minuten flink schrikken gezien dat we continu dood waren, maar gelukkig greep rebirth daarna in en als een volleerde generaal gaf hij de perfecte tactische aanwijzigen die we braaf opvolgden, en dat werkte fantastich!

Al vechtend kwamen we tot halverwege de missie waarbij we op een gegeven moment onze weg moesten vervolgen vanuit een lift. Nou dat was niet makkelijk, helemaal niet omdat ara steeds lift knop indrukte waardoor we weer naar beneden gingen en weer terug moesten steeds (opnieuw). Zij zei dat ze dat per ongeluk deed, maar er was toch wel een beetje sprake van ongeloof. Helemaal toen we ons opmaakten voor het laatste stuk en ara op wonderlijke wijze ineens niet meer bij ons was en volgens eigen zeggen getransporteerd was naar een safe house? Er is helemaal geen safe house in deze missie, dus er zat niets anders op dan ons allemaal dood te laten gaan en ara te overtuigen dat zij ook dood moest gaan om weer bij ons te spawnen. hehehe, het blijft vaag.

Na een bloedstollende finale wisten we de gouden challenge succesvol af te sluiten na meer dan een uur als 4 doorgewinterde division agenten onze wapens keer op keer leeg geschoten te hebben. Wat een een missie en spanning, het was echt gaaf.

Daarna nog de 2 andere daily missies gedaan op hard, maar dat was een eitje na die gouden challenge moeilijkheidsgraad.

Top event mensen, thanks voor de leuke avond :D, veel gelachen, goede loot en veel phoenix punten en zelfs trophies er aan overgehouden  :D
 

Offline ara

Re: Daily's - DZ

Reactie #13 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 21:55
Ja wat vreemde bijwerkingen waren dat. Ik zat op het een moment samen met jullie in een lift en het ander moment was ik alleen in een safehouse. Heeel vremd.
Jij was ook niet heel zuiver van geweten qui. Ik meen te zien dat jij bij die lift zogezegd in een glitch tussen muur en lift stak.
Volgens mij zat je gewoon ergens te bibberen van angst. :p

Maar idd, top sessie.  Bedankt allemaal voor een gezellige avond.  :)

 

Offline qrobinez

Re: Daily's - DZ

Reactie #14 Gepost op: ma. 21 maart, 2016, 22:04
Citaat van: ara op ma. 21 maart, 2016, 21:55

Jij was ook niet heel zuiver van geweten qui. Ik meen te zien dat jij bij die lift zogezegd in een glitch tussen muur en lift stak.
Volgens mij zat je gewoon ergens te bibberen van angst. :p

guilty as charged,
ik was daar inderdaad zwaar in paniek, ik was door de zijkant van de lift heengevallen en zat vast in de scenery, maar wat je er bij vergeet te vertellen is dat ik vervolgens wel aardig wat schade heb toegebracht aan de tegenstanders, ondanks dat ik niet super actief mee kon doen.

Maar ik was inderdaad bang dat ik daar vast bleef zitten, maar de iedereen dood naar het checkpoint truuk bleek ook hier de gouden oplossing  :D