19861 keer gelezen

Topic: Overwatch

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #30 Gepost op: zo. 29 mei, 2016, 06:58
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #31 Gepost op: zo. 29 mei, 2016, 12:34
haha nice
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline Crapweazel

Re: Overwatch

Reactie #32 Gepost op: ma. 30 mei, 2016, 14:17
Als overwatch competitief gaan met ladder enzo. Wie wil dan graag meedoen?
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline DutchElite

Re: Overwatch

Reactie #33 Gepost op: ma. 30 mei, 2016, 14:50
Citaat van: Crapweazel op ma. 30 mei, 2016, 14:17

Als overwatch competitief gaan met ladder enzo. Wie wil dan graag meedoen?


Lijkt me denk ik wel leuk.....
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #34 Gepost op: ma. 30 mei, 2016, 16:04
dat zie ik wel zitten
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Crapweazel

Re: Overwatch

Reactie #35 Gepost op: ma. 30 mei, 2016, 16:23
(off topic: hoe zet ik zo een achievementbanner van psn zoals jullie onder mijn posts?)
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline DutchElite

Re: Overwatch

Reactie #36 Gepost op: ma. 30 mei, 2016, 16:35
Citaat van: Crapweazel op ma. 30 mei, 2016, 16:23

(off topic: hoe zet ik zo een achievementbanner van psn zoals jullie onder mijn posts?)


Op een banner klikken en dan aanmelden en psn koppelen...
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #37 Gepost op: di. 31 mei, 2016, 09:41
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #38 Gepost op: di. 31 mei, 2016, 22:15
Citaat van: Crapweazel op ma. 30 mei, 2016, 14:17

Als overwatch competitief gaan met ladder enzo. Wie wil dan graag meedoen?


Dat zou toch de bedoeling zijn voor mij, Joris. Console gaat wat minder druk zijn dan PC maar wil me toch meten met een goed team. En gezien we de afgelopen dagen zalig teamwork hebben kunnen neerzetten, wil ik dit gerust met jullie ondernemen.
 

Offline qrobinez

Re: Overwatch

Reactie #39 Gepost op: di. 31 mei, 2016, 22:55
Vanavond voor het eerst gespeeld, eerste uur uitleg gehad van de ervaren mensen hier waarna ze weggingen om met een ander team te spelen en ons als drie noobs achter te laten hehehe.

Na even een paar seconde totale paniek gevoeld te hebben bleken we meer dan klaar voor de taak en wonnen we praktich elk potje en was ik zelfs meerdere keren man of the match  :D of te wel, de cursus in het eerste uur was uitstekend en we kunnen ons nu prima redden vanaf nu.

De game is inderdaad geweldig, het is enorm eenvoudig te leren, maar de uitdaging gaat vooral in de taktiek en strategie liggen. Aangezien elk karakter overpowered is op een bepaalde manier is het leuke eraan om een tegen strategie te bedenken. Dat het een teambased game is is overduidelijk. Zo hadden we op een gegeven moment een taktiek waarbij ara mensen bevroor met haar gun en ik ze achter elkaar kapot schoot. Andere keer was zij een snelle cowboy en ik een tank die ervoor zorgde dat zij de punten in kon nemen en ik iedereen die naar haar en rebirth toe renden met een enorm vertoon van overmacht naar het hiernamaals schoot.

Het loot aspect is een leuke bonus en er is voldoende te ontdekken door je team gebalanceerd te formeren. Hier wordt je met aanwijzingen overigens ook mee geholpen in het scherm zodat je een goede teambuild maakt. Met 21 hero's zijn er tal van strategieen mogelijk.

Graphics zijn erg goed overigens. Top game :)
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #40 Gepost op: di. 31 mei, 2016, 23:30
die cursus zal uitstekend geweest zijn  :p

teamwork en overleg is idd het belangrijkste aspect, ook switchen van hero's en ze leren,evt in practice range
als je er dan tegen vecht weet je wat je kunt verwachten

wij roepen bvb veel: reaper achter ons ,hanzo links boven,... dan weet je onmiddellijk wat je waar kunt verwachten
de opzet is simpel maar er zit veel strategie en diepgang in
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #41 Gepost op: wo. 01 juni, 2016, 07:39
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #42 Gepost op: wo. 01 juni, 2016, 08:01
^nice :p


volume 2
Laatst bewerkt op: wo. 01 juni, 2016, 08:10 door diknmuis 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #43 Gepost op: wo. 01 juni, 2016, 09:20
Vanavond weer 2 groepjes?   Hoop dat ik vanavond wat eerder online ben dan kan ik ik even de characters wat meer testen. Gister was het meer hollen als een dolle :D
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #44 Gepost op: wo. 01 juni, 2016, 11:35
Citaat van: qrobinez op di. 31 mei, 2016, 22:55

Vanavond voor het eerst gespeeld, eerste uur uitleg gehad van de ervaren mensen hier waarna ze weggingen om met een ander team te spelen en ons als drie noobs achter te laten hehehe.

Na even een paar seconde totale paniek gevoeld te hebben bleken we meer dan klaar voor de taak en wonnen we praktich elk potje en was ik zelfs meerdere keren man of the match  :D of te wel, de cursus in het eerste uur was uitstekend en we kunnen ons nu prima redden vanaf nu.

De game is inderdaad geweldig, het is enorm eenvoudig te leren, maar de uitdaging gaat vooral in de taktiek en strategie liggen. Aangezien elk karakter overpowered is op een bepaalde manier is het leuke eraan om een tegen strategie te bedenken. Dat het een teambased game is is overduidelijk. Zo hadden we op een gegeven moment een taktiek waarbij ara mensen bevroor met haar gun en ik ze achter elkaar kapot schoot. Andere keer was zij een snelle cowboy en ik een tank die ervoor zorgde dat zij de punten in kon nemen en ik iedereen die naar haar en rebirth toe renden met een enorm vertoon van overmacht naar het hiernamaals schoot.

Het loot aspect is een leuke bonus en er is voldoende te ontdekken door je team gebalanceerd te formeren. Hier wordt je met aanwijzingen overigens ook mee geholpen in het scherm zodat je een goede teambuild maakt. Met 21 hero's zijn er tal van strategieen mogelijk.

Graphics zijn erg goed overigens. Top game :)


Qrobinez met zijn beruchte analyses. Heel gedetalleerd, net zoals het hoort! Tof dat je het TOF vindt maat!

Citaat van: vdbeld op wo. 01 juni, 2016, 09:20

Vanavond weer 2 groepjes?   Hoop dat ik vanavond wat eerder online ben dan kan ik ik even de characters wat meer testen. Gister was het meer hollen als een dolle :D


Is er weer zoveel opkomst. We zijn nu juni en nog geen exacte datum maar als er wat groepsgevoel inzit bij bepaalde mensen kunnen we misschien elke avond wat oefenen in aanloop naar Competitve Mode