11123 keer gelezen

Topic: Star Wars Battlefront

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline IvanVC

  • Level 2
  • **
  • psnIvanVC
  • Berichten: 55
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Star Wars Battlefront

Gepost op: do. 30 juli, 2015, 11:28
Heya,

Heb Star Wars Battlefront in de pre-order staan bij Game Mania. Volgens de trailers lijkt de online co-op mode mij vrij leuk, dus weer een game om in community te spelen! Zijn er nog mensen die deze game op hun verlanglijst hebben?

 (-) (-) http://starwars.ea.com/starwars/battlefront  (-) (-)

Gr,

Ivan
Laatst bewerkt op: di. 05 januari, 2016, 15:01 door Heer_Vonck 
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman...

*** Quoted by Homer Simpson ***

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #1 Gepost op: do. 30 juli, 2015, 12:05
Ik haal deze normaal wel om in co-op te spelen
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #2 Gepost op: do. 30 juli, 2015, 12:18
Volgende week gaat Nico hem spelen, mss ik ook, weet ik nog niet :)

We houden jullie zeker op de hoogte!
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #3 Gepost op: do. 30 juli, 2015, 13:32
Ik twijfel nog steeds.

Denk dat ik toch fallout 4 ga spelen.
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #4 Gepost op: do. 01 oktober, 2015, 18:10
Hey IvanVC,

Ik heb hem ook op pre-order staan wachten, ik wil zeker hier een community in vinden aangezien coöp en multiplayer de nadruk krijgen.
Volgende week bèta, kunnen we toch al eens testen of het te doen is.
 

Offline IvanVC

  • Level 2
  • **
  • psnIvanVC
  • Berichten: 55
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #5 Gepost op: vr. 02 oktober, 2015, 10:15
Citaat van: trebber op do. 01 oktober, 2015, 18:10

Hey IvanVC,

Ik heb hem ook op pre-order staan wachten, ik wil zeker hier een community in vinden aangezien coöp en multiplayer de nadruk krijgen.
Volgende week bèta, kunnen we toch al eens testen of het te doen is.


Sounds like a plan m8 ... Alhoewel ik geen beta acces heb... Jij wel vermoed ik?

Greez!
 
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman...

*** Quoted by Homer Simpson ***

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #6 Gepost op: vr. 02 oktober, 2015, 10:32
ik denk dat het een open beta is, ben dit wel niet zeker
wat ik al gezien heb van de game doet me toch twijfelen, ik denk dat het snel gaat vervelen
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #7 Gepost op: vr. 02 oktober, 2015, 11:14
ik denk ook dat het een open beta is, ik vraag het even na...
 

Offline IvanVC

  • Level 2
  • **
  • psnIvanVC
  • Berichten: 55
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #8 Gepost op: vr. 02 oktober, 2015, 12:41
Citaat van: Heer_Vonck op vr. 02 oktober, 2015, 11:14

ik denk ook dat het een open beta is, ik vraag het even na...


Keep me posted  ;)
 
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman...

*** Quoted by Homer Simpson ***

Offline IvanVC

  • Level 2
  • **
  • psnIvanVC
  • Berichten: 55
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #9 Gepost op: vr. 02 oktober, 2015, 12:54
Inderdaad open beta:
http://www.techtastic.nl/gaming/star-wars-battlefront-beta-gaat-op-8-oktober-van-start/

Doch:
Star Wars: Battlefront is één van de games waar we dit jaar het meest naar uitkijken, maar als we een tester van de game mogen geloven is het momenteel nog een puinhoop in het Star Wars universum. Volgens de tester is er nog een hoop mis met de game en dat is toch verassend te noemen gezien het feit dat Battlefront al op 17 november verschijnt voor de Xbox One, PlayStation 4 en PC, en de ontwikkelaars de game al ruim voor die tijd klaar moeten hebben.

De anonieme tester claimt dat Electronic Arts en ontwikkelaar Dice van plan zijn om de game hoe dan ook uit te brengen voordat Star Wars: The Force Awakens in december in de bioscoop is te zien. Deze beslissing zou ervoor kunnen zorgen dat gamers geconfronteerd worden met de nodige problemen wanneer ze het gevecht online aangaan.

“Ik heb al een aantal games mogen test in alfa-fase en ik kan zeggen dat Star Wars Battlefront een volledige puinhoop is. Gezien het feit de deadline van de game al binnen een paar weken is en ze het merendeel van de problemen nog steeds niet hebben opgelost, waaronder verbindingsprobleem waar ik en andere testen mee kampen, wordt de release een zootje. Zelfs een patch op dag 1 zal niet alle problemen verhelpen, ik weet afgezien wat ik heb gespeeld niet veel, maar de game is duidelijk overhaast ontwikkeld en dat komt allemaal omdat Episode 7 in december in de bioscoop is te zien”, aldus de tester.

Mocht het gerucht blijken te kloppen, dan kunnen Battlefront gamers op dag 1 een flinke patch verwachten om de beschreven problemen op te lossen. We zullen op 8 oktober zelf ontdekken of de problemen daadwerkelijk zo groot zijn, want dan gaat de publieke Star Wars Battlefront bèta van start.

Bron: http://www.techtastic.nl/gaming/star-wars-battlefront-is-volgens-tester-grote-puinhoop/
 
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman...

*** Quoted by Homer Simpson ***

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #10 Gepost op: do. 08 oktober, 2015, 22:41
vandaag is de beta uitgekomen dus iedereen was massaal de game aan het spelen. Ik vond hem zelf fantastisch. De sfeer van starwars, de sounds, de graphics en de gameplay het was allemaal geweldig uitgewerkt. Wel gebeurd er megaveel om je heen en is het even wennen aan hoe je het beste de game kunt spelen kwa strategie. Ik vind het wel jammer dat hipfire even sterk is als aim down sight. Dat maakt het wel wat meer arcade dan BF4. Ook het ontbreken van bullet drop over langere afstand vind ik wel wat jammer. Maar goed, het houdt de snelheid wel hoog kwa gameplay dus het is een kwestie van wennen.

De star cards vind ik briljant bedacht, drie cards voor je load out maakt de keuze best lastig. Wat wel tof gedaan is dat je de cards van je coop partner kunt gebruiken tijdens het spelen.  Ook de power ups die je overal in de game kunt vinden maken het een erg leuke game. Wel denk ik dat twee walkers neerbrengen in de praktijk nogal snel gedaan is. Zeker gezien het feit dat je met een X-Wing gewoon een kabel om de poten heen kunt wikkelen en dat hij dan omvalt maakt het waarschijnlijk in de praktijk wel korte potjes in die mode. Maar dat is afwachten.

Van die puinzooi die hierboven genoemd is heb ik niets kunnen vernemen tot nu toe. De level cap ligt op 5 en die bereik je erg snel, dus echt goed doortesten is er niet bij.

De single player missies of coop missies vond ik ook tof om te doen. Helaas ook daar maar 6 waves, maar als je die klaar hebt krijg je een melding dat de final version veel meer waves heeft. Dus daar zie ik ook wel grote replay waarde in. Zeker omdat je ook levens ontvangt tijdens het spelen (moet je wel oppakken) zodat als je een keer dood gaat je niet direct game over hebt.

Ik ben er in ieder geval enorm enthousiast over en het voldoet aan al mijn verwachtingen tot nu toe :)
 

Offline IvanVC

  • Level 2
  • **
  • psnIvanVC
  • Berichten: 55
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #11 Gepost op: vr. 09 oktober, 2015, 11:42
Voor de beperkte content die je mag proberen ben ik ook wel tevreden met wat ik zie  :D

Leek mij wel dat de start-up wapens van de "imperials" sterker waren dan die van de "rebels"... 

Wat mij niet lukte was het spelen in coop mode  (single player) of team-up (PvP)... Bij jullie wel?

Greez,

Ivan
 
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman...

*** Quoted by Homer Simpson ***

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #12 Gepost op: vr. 09 oktober, 2015, 12:43
Heb het spel gisteren ook gespeeld, maar wist mij niet te overtuigen...
Grafisch ziet het er top uit, speelt vlot, en je hebt wel het star wars oorlogs gevoel. En... Dat is het denk ik :s star wars is voor mij veel meer dan alleen met troopers wat rond schieten, star wars moet een verhaal rond gebouwd worden.
Dit is gewoon star wars in een shooter jasje gestoken, ik mis de Jedi's, Chewbacca's, en zo veel meer! Plus dit is puur MP, hier 60 euro aan uitgeven voor alleen MP te spelen op 6 maps mss wat meer?  Nee dank u, ik vind gewoon weg dat dit niet veel met star wars te maken heeft.
Mij niet verkeerd opvatten hè, voor een shooter is het goed, maar voor star wars game te zijn vind ik het zwak.
Dit is mijn mening natuurlijk he ;)
 

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #13 Gepost op: vr. 09 oktober, 2015, 12:51
Citaat van: IvanVC op vr. 09 oktober, 2015, 11:42

Wat mij niet lukte was het spelen in coop mode  (single player) of team-up (PvP)... Bij jullie wel?

direct na het downloaden was het nog mogelijk om die coop samen met een friend te doen. Dat is mij wel gelukt. Later op de avond en vanochtend werkte het inderdaad niet meer om een coop missie te joinen met friends. Maar je kunt hem nog steeds in je eentje spelen, dat is niet echt moeilijk om te halen die zes waves op normal. Dan probeer je gewoon zo hoog mogelijk te komen op je friends leaderboard (snelste tijd).
 

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #14 Gepost op: vr. 09 oktober, 2015, 12:55
Citaat van: Goofke op vr. 09 oktober, 2015, 12:43

Heb het spel gisteren ook gespeeld, maar wist mij niet te overtuigen...
Grafisch ziet het er top uit, speelt vlot, en je hebt wel het star wars oorlogs gevoel. En... Dat is het denk ik :s star wars is voor mij veel meer dan alleen met troopers wat rond schieten, star wars moet een verhaal rond gebouwd worden.
Dit is gewoon star wars in een shooter jasje gestoken, ik mis de Jedi's, Chewbacca's, en zo veel meer! Plus dit is puur MP, hier 60 euro aan uitgeven voor alleen MP te spelen op 6 maps mss wat meer?  Nee dank u, ik vind gewoon weg dat dit niet veel met star wars te maken heeft.
Mij niet verkeerd opvatten hè, voor een shooter is het goed, maar voor star wars game te zijn vind ik het zwak.
Dit is mijn mening natuurlijk he ;)

Die mening snap ik wel, ik vroeg me ook al af hoe bijvoorbeeld gamers die star wars niet kennen kwa films de game zouden vinden. Het leunt wel erg op het star wars gevoel namelijk, maar het is een gewone shooter verder.

Voor de rest vind ik als battlefield 4 fan de game wel lekker spelen. Je merkt wel duidelijk dat het de battlefield 4 gameplay is, maar dan wat meer versimpeld (arcade). Ik moest er eerst even aan wennen (bijvoorbeeld geen bulletdrop op je sniper meer) en hipfire is even krachtig als ADS dat zijn wel dingen die het stukken simpeler maken. Maar het houdt het tempo wel lekker hoog moet ik toegeven :) Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

edit:
 Wel maak ik me wat zorgen om het aantal maps. Als die solo missie schermen leidend zijn voor het aantal maps, dan hebben we maar 4 maps tot onze beschikking. Laten we hopen dat dat niet zo is :D

Nee dus, niet 4 maps, maar bij de release worden er 12 maps meegeleverd en 2 extra maps komen gratis korte tijd later zodat er 14 maps zijn  :D
Laatst bewerkt op: vr. 09 oktober, 2015, 17:49 door qrobinez