1514 keer gelezen

Topic: Gravity Rush

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VaSaMiAn

Gravity Rush

Gepost op: do. 04 december, 2014, 20:17

Gravity Rush


Release: 19 Jun 2012
Genre: Avontuur
Platform: Playstation Vita
Uitgeverij:Sony Computer Entertainment Europe
Ontwikkelaar: SCE Japan Studio
Bestandsgrootte: 1,4GB

Kat is verdwaald in een vreemde stad. Ze kan zich niets herinneren en zoekt naar antwoorden. Wie is ze? En hoe kan ze de wereld redden van een op handen zijnde zwaartekrachtsstorm?

Koop je Gravity Rush om aan de slag te gaan met waanzinnige nieuwe krachten. Spring van gebouw naar gebouw, vlieg door de schaduwen en speel met de zwaartekracht om de meest acrobatische toeren uit te halen.

Naarmate Kat haar nieuwe vaardigheden ontwikkelt, komt ze steeds dichter bij de antwoorden op haar vragen. Antwoorden waarmee ze de mysterieuze Nevi kan verslaan en de wereld kan redden van een op handen zijnde zwaartekrachtstorm.

Deze topic is bedoeld om over Gravity Rush te praten als je vragen hebt omtrent het spel kan je hier terecht.

 

Offline VaSaMiAn

Re: Gravity Rush

Reactie #1 Gepost op: do. 04 december, 2014, 20:19
Iemand tips om alle Challenge op goud te behalen?  Sommige zijn zo frusterend dat ik er geen zin in heb meer. Vanaf ik ze alle challenge op goud hebt behaald zal het me tweede platina zijn.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Gravity Rush

Reactie #2 Gepost op: do. 04 december, 2014, 20:46
Vind het een moeilijke game om me er aan te blijven zetten, heb het al meermaals geprobeerd, mss in de toekomst
 

Offline VaSaMiAn

Re: Gravity Rush

Reactie #3 Gepost op: do. 04 december, 2014, 21:08
Citaat van: Heer_Vonck op do. 04 december, 2014, 20:46

Vind het een moeilijke game om me er aan te blijven zetten, heb het al meermaals geprobeerd, mss in de toekomst


Verhaal is wat onduidelijk wat ik wel terug aangenaam vind is de comic style, gameplay vond ik eerst wat onhandig omtrent de zwaartekracht.
 
  • 1